1. Головна
  2. Інтеграція з CRM системою
  3. Налаштування інтеграції Phonet з OneBox

Налаштування інтеграції Phonet з OneBox

Жов 18, 2023

Для налаштування інтеграції Phonet з OneBox, необхідно у особистому кабінеті Phonet, у розділі інтеграцій налаштувати два конектори “OneBox” і “Інша СРМ система” (рис. 1, відмітка 1).

Рис. 1 Інтеграції власного кабінету Phonet

Налаштування конектору OneBox у Phonet

Для налаштування конектору “OneBox”, необхідно зробити наступні кроки:

  • У особистому кабінеті OneBox авторизуватись користувачем з правами адміністратора;
  • У особистому кабінеті OneBox встановити компонент “API”, для цього потрібно у меню адміністратора перейти у розділ “API” (Рис. 2, відмітка 1);Рис. 2 Меню авторизованого користувача OneBox
Рис. 2 Меню авторизованого користувача OneBox
  • У відкритих налаштуваннях пошуку ввести “API” (Рис. 3, відмітка 1) і встановити знайдений компонент “API” (Рис. 3, відмітка 2);
Рис. 3 Налаштування API OneBox
  • У кабінеті компанії OneBox перейти у встановлений компонент “API” (Рис. 4, відмітка 1);
Рис. 4 Компоненти компанії у OneBox
  • В налаштуваннях компоненту “API” згенерувати новий ключ API (Рис. 5, відмітка 1), вибравши користувача з правами адміністратора (Рис. 5, відмітка 2) і натиснувши “Згенерувати” (Рис. 5, відмітка 3);
Рис. 5 Компонент API OneBox
  • Авторизуватись в особистому кабінет Phonet користувачем з правами адміністратора, перейти “Налаштування” (Рис. 6, відмітка 1) ->”Інтеграції” (Рис. 6, відмітка 2), у списку CRM систем знайти конектор “OneBox” (Рис. 6, відмітка 3), додати його (Рис. 6, відмітка 4);
Рис. 6 Список інтеграцій Phonet
  • В налаштуваннях конектору OneBox заповнити необхідні поля, “Домен” (Рис. 7, відмітка 1) – назва власного кабінету OneBox, “Логін”(Рис. 7 , відмітка 2) – логін для користувача власного кабінету OneBox, під якого генерувався ключ API, “Пароль у форматі md5” (Рис. 7, відмітка 3) – згенерований ключ API у особистому кабінеті OneBox (Рис. 5, відмітка 4.), далі зберегти данні (Рис. 7, відмітка 4);
Рис. 7 Налаштування конектору OneBox у Phonet
  • Якшо всі дані були введені коректно, то колір статусу підключення конектору зміниться на зелений (Рис. 7, відмітка 5).

Налаштування конектору Інші CRM системи у Phonet

Для налаштування конектору Інші CRM системи у Phonet, необхідно зробити наступні кроки:

  1. У особистому кабінеті Phonet авторизуватись під користувачем з правами адміністратора;
  2. Перейти “Налаштування” (Рис. 8, відмітка 1) ->”Інтеграції” (Рис. 8, відмітка 2), у списку CRM систем знайти конектор “Інша CRM система” (Рис. 8, відмітка 3), додати його (Рис. 8, відмітка 4);
Рис. 8 Список інтеграцій Phonet
  1. В налаштуваннях конектору “Інші CRM система” необхідно заповнити всі доступні поля у блоці “Події користувача” (Рис. 9, відмітка 1), використавши назву адреси компанії власного кабінету OneBox, додавши до неї “/phonet/push/” (Рис. 9, відмітка 2, 3, 4), після чого зберегти зміни;
Рис. 9 Конектор Інші CRM системи
  1. У особистому кабінеті OneBox встановити компонент “Phonet”, для цього необхідно авторизуватись у особистому кабінеті OneBox під користувачем з правами адміністратора, далі у меню адміністратора перейти у розділ “API” (Рис. 2, відмітка 1);
  2. У пошуку компонентів ввести “Phonet” (Рис. 10, відмітка 1), перейти у компонент і встановити його(Рис. 10, відмітка 2), у представленому вікні вибрати відповідну назву компанії OneBox куди його потрібно встановити(Рис. 10, відмітка 3) і створити компонент (Рис. 10, відмітка 4);
Рис. 10 Компонент Phonet у кабінеті OneBox
  1. Перейти у власний кабінет компанії OneBox, далі відкрити встановлений компонент “Phonet”;
  2. Перейти “Налаштування” (Рис. 11, відмітка 1) -> “Налаштувати телефонію” (Рис. 11, відмітка 2);
Рис. 11 Налаштування компоненту Phonet у OneBox
  1. Вибрати “Налаштувати інтеграцію” (Рис. 12, відмітка 1), в поле “Domain”(Рис. 12, відмітка 2) ввести назви особистого кабінету Phonet (Рис. 9, відмітка 5), в поле “API key” (Рис. 12, відмітка 3) ввести API ключ особистого кабінету Phonet (Рис. 9, відмітка 6), “Підключити” (Рис. 12, відмітка 4);
Рис. 12 Налаштування компоненту Phonet в OneBox
  1. Для кожного користувача в OneBox, який є також у особистому кабінеті Phonet, потрібне вказати особистий внутрішній номер, який вказаний у Phonet, для цього потрібно у кабінеті OneBox перейти у “Контакти” (Рис. 13, відмітка 1);
Рис. 13 Компоненти компанії OneBox
  1. Відкрити контактні дані користувача, якому потрібно внести внутрішній номер;
  2. В контактних даних користувача вибрати редагування (Рис. 14, відмітка 1);
Рис. 14 Контактні дані користувача OneBox
  1. У новому контакті користувача вибрати тип “Phonet” (Рис. 15, відмітка 1), внести внутрішній номер (Рис. 15, відмітка 2), відповідний користувачеві у особистому кабінеті Phonet (Рис. 9, відмітка 7), зберегти зміни.
Рис. 15 Редагування контактних даних користувача OneBox

Важливо:

  • У списку CRM систем Phonet, встановлений конектор “OneBox” має бути з більшим пріоритетом ніж конектор “Інша CRM Система” (Рис. 16, відмітка 1), для зміни пріоритету конектора достатньо клікнути на зірочку у встановленому конекторі і вибрати потрібний пріоритет.
Рис. 16 Список встановлених конекторів у Phonet
  • Для відображення нотифікацій дзвінків не тільки у особистому кабінеті OneBox, бажано встановити для кожного користувача розширення Phonet у Google Chrome, посилання на інструкція по встановленню вказане в налаштуваннях конектору OneBox у особистому кабінеті Phonet.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *