Для користувачів з правами адміністратора став доступним розділ Основні налаштування.
В розділі є 2 вкладки налаштувань.
Аккаунт – саме тут ми можемо задати мову інтерфейсу АТС.
Телефонія – про цей розділ далі детально.
1 – Call Catcher. Порівнювати домен сайту з маскою From.
В АТС є можливість додати Call Catcher для кількох сайтів та налаштувати так, щоб для кожного сайту передзвон здійснювався з конкретного номеру. Для цього потрібно прописати в налаштуваннях номеру в полі Маска From домен сайту в наступному вигляді додавши web.
Приклад: site.com.ua
Маска From :(websitecomua)
2 – Блокувати вихідні дзвінки на номери з чорного списку.
В АТС є чорний список, по замовчуванню передзвонювати на ці номери можливість є. Ця функція дозволяє заблокувати її.
3 – Гарантований набір.
Якщо в АТС на номерах налаштована Маска To з дозволом дзвонити тільки на певні напрямки і кількість таких номерів обмежена, може статись ситуація, коли 2 менеджера мають подзвонити на один напрямок, до прикладу, з кодом 067, а номер лише 1. Тоді 1 менеджер буде змушений чекати поки номер звільниться. Щоб уникнути таких ситуацій можна включити Гарантований набір, тоді якщо 067 буде зайнятий – виклик буде здійснено з першого вільного номера.
Важливо!
– Гарантованому наборі не приймають участі номери, на яких дозволені міжнародні дзвінки.
– Маска From не ігноруються. У користувача має бути відкрита можливість дзвонити з номеру для того щоб він підбирався при Гарантованому наборі.
4 – Код міста за замовчуванням.
Ми можемо прописати код для міського номеру, наприклад 44 – і тоді при наборі на телефоні номеру без коду – він буде автоматично підставлятись.
Наприклад, номер 380441122333 ми вже будемо набирати на телефоні так: 1122333, тобто без 38044.
5 – Мова голосових повідомлень.
Повідомлення по типу “Ваш дзвінок перший в черзі”. Самі повідомлення змінити не можна, лише мову.
6 – Правила набору номерів.
По замовчуванню дане налаштування дозволяє нам при наборі номеру не вводити “+38”, а одразу починати ввід номеру з 0.
7 – Формат номера на дисплеї телефону.
Із CRM системи буде підтягуватись інформація про клієнта одразу на дисплей.
– Ім’я та Номер
– Номер компанії, Ім’я та Номер – де номер компанії це номер на який телефонує клієнт.
– Рекламний номер, Ім’я та Номер – рекламний номер – іноді клієнти підключають в АТС 1 номер, а для реклами використовують різні номери, з яких налаштовується переадресація на номер що підключено в АТС. Рекламний номер – це той номер який використовується в рекламному оголошенні і з нього стоїть переадресація но номер АТС. Це налаштування включається якщо клієн хоче бачити одразу по якій рекламі йому телефонують.
8 – Номер на дисплеї при наборі по кліку.
При дзвінку по кліку на номер з особистого кабінету АТС, CRM системи або за допомогою віджета Phonet, на дисплеї телефону або програмного телефону може відображатись:
– Номер клієнта – по замовчуванню
– Внутрішній номер користувача – якщо клієнт використовую автоматичні системи набору номерів і не хоче що менеджер бачив номер клієнта.
9 – Записувати дзвінки.
Можна обрати які дзвінки будуть фіксуватись але записи розмов будуть недоступні.
10 – Час дозвону відповідальному.
Якщо підключено CRM систему і клієнта номер збережено, но при включеному налаштуванні дзвінок завжди буде в першу чергу направлятись Відповідальному менеджеру, а потім вже по налаштованому сценарію. Рекомендовано від 10 сек мінімум.
11 – Кількість цифр у внутрішньому номері.
Доступна опція 3 або 4. При переключенні на 4х значні номери всі трьохзначні теж мають бути змінені.
0 коментарів