Після того як наші фахівці підготували для Вас Віртуальну АТС Phonet, на Вашу електронну адресу має прийти лист з інструкціями, як зайти до Вашого особистого кабінету. Якщо Ви такого листа не отримали, перевірте папку “Спам”, можливо лист з інструкціями там. Якщо там його немає, зв’яжіться з нашими технічними фахівцями, для повторного надсилання Вам листа з інструкціями. Використовуючи інструкції, потрібно зробити наступні кроки:
- Перейти за посиланням, яке зазначено в першому пункті листа;
- Після переходу у Вас має відобразитися форма для входу до Вашого особистого кабінету віртуальної АТС Phonet (рис.1);
- Потім ввести e-mail або логін, а також пароль, вказаний вами при реєстрації;
- Якщо Ви не знаєте чи забули пароль, натисніть “Забули пароль?”. Перед Вами відкриється сторінка відновлення пароля (рис.2).
На цій сторінці, необхідно ввести Ваш E-mail або Логін, вести код для підтвердження, а потім натисніть “відновлення паролю”Відправити”, після чого на Вашу електронну адресу прийде інструкція зі зміни пароля, за якою Ви зможете встановити новий пароль;
- Після успішного входу до Вашого особистого кабінету, перед Вами відкриється сторінка особистого кабінету з навігаційним меню зліва (рис. 3). Якщо Ви є адміністратором і плануєте провести налаштування системи, необхідно перейти Налаштування (рис.3 позначка 1) -> Конфігурації телефонії (рис.3 позначка 2);
- Після чого перед Вами відкриється сторінка панелі керування (рис.4), де Ви зможете налаштувати необхідну конфігурацію.
0 коментарів