1. Головна
  2. Call-Tracking налаштування
  3. Налаштування конверсій Call-Tracking в Google Analytics 4 (GA4)

Налаштування конверсій Call-Tracking в Google Analytics 4 (GA4)

Лют 09, 2023

Налаштування конверсій в Аналітиці відбувається в 3 етапи:

  • Підключення Вашої АТС Phonet до Google Analytics 4
  • Налаштування передачі подій Call-Tracking в Google Analytics 4
  • Налаштування конверсій в самому акаунті GA4, які будуть відображатись у звітах

Етап 1: Підключення АТС Phonet до Google Analytics 4

Для здійснення налаштувань на цьому етапі скористайтесь додатковою інструкцією.

Етап 2: Налаштування передачі подій колл-треккінг в Google Analytics 4

Кейс 1: Встановлення коду Google Analytics безпосередньо в код сайту

Додаткові налаштування Call-Tracking: Не потрібні

Кейс 2: Використання контейнеру Google Tag Manager

  1. Налаштуйте 2 Змінні – gaEventCategory та gaEventAction.
    Розділ – Змінні, тип – Рівень даних (dataLayer): 

  1. Налаштуйте тригер (Активатор) gaTriggerEvent.
    Розділ Тригери (Активатори). Тип – Спеціальна подія.
  1. Налаштуйте Tег

Оберіть тип тегу – Google Analytics: подія Google Analytics 4
Конфігурація тегу – (Оберіть тег типу Конфігурація G4 з вже вказаним Ідентифікатором показника)
Назва події (Оберіть змінну gaEventAction)
Триггер (Активатор запуску) – gaTriggerEvent

Настройка колл треккинга в ГТМ
  1. Опублікуйте зміни в Google Tag Manager.

Важливо! Для передачі подій з Call-Tracking та CallCatcher використовується один і той же тег, змінні та тригер.
Якщо у Вас вже налаштовані параметри для CallCatcher в GTM, додатковий тег, змінні та тригер налаштовувати не потрібно.

Як перевірити правильність налаштувань Етапу 1

Для того щоб дізнатись, чи події почали передаватись в Аналітику,
на Лівій панелі необхідно відкрити розділи: “Звіти” → “Життєвий цикл” → “Взаємодії” → “Події” 

В переліку справа має має з’явитись подія PhonetTrackingCall.

Phonet Call-Tracking в Google Analytics 4

Важиво: Подія колл-треккінгу – серверна, тому може потрапляти в Аналітику з певною затримкою.

Етап 3: Налаштування конверсій

В версії Аналітики GA4 події налаштовуються для Звітів як КОНВЕРСІЇ
Для цього є декілька способів.

Найшвидший:
Відкрийте розділ “Адміністратор” → “Ресурс” → “Події” та увімкніть потрібну подію як конверсію.
В нашому прикладі – це PhonetTrackingCall.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *