Ви легко можете налаштувати інтеграцію телефонії Phonet з KeyCRM виконавши 3 прості кроки (5-10 хвилин).
Взнати більше про можливості інтеграції Phonet та KeyCRM можна ознайомитись за цим посиланням.
Крок 1. Отримйте дані з Phonet для їх введення у KeyCRM
Перейдіть до особистого кабінету Phonet, далі розділ «Налаштування» та відкрийте вкладку «Інтеграції»:
Опустіться по сторінці вних та знайдіть віджет з написом «Інша CRM система» і натисніть кнопку «ДОДАТИ».
Відкриється вкладка з налаштуваннями, залиште її відкритою та перейдіть до наступного кроку (знадобляться поля “API сервер” та “API ключ”):
Крок 2. Введіть дані з Phonet у KeyCRM
У KeyCRM перейдіть в Налаштування → Комунікації → вкладка «Телефонія» та натисніть кнопку «Додати нову службу».
Виберіть «Phonet», після з’являться два поля, в які потрібно ввести дані з налаштувань Phonet (скрін вище):
- В поле KeyCRM “Phonet Domain” копіюйте текст з поля “API сервер” (у Phonet);
- В поле KeyCRM “Phonet API Key” копіюйте текст з поля “API ключ” (у Phonet).
Крок 3. Скопіюйте Посилання на Webhook з KeyCRM у Phonet
Відкрийте редагування щойно створеного каналу та скопіюйте текст з поля Посилання на Webhook (на скріні вище нижнє поле).
У налаштуванні інтеграції в кабінеті Phonet, вставте скопійований текст (Webhook) у поля як зазначено на скріні нижче:
Після, обов’язково збережіть налаштування в Phonet, а також введені дані в Редагуваннях каналу у KeyCRM.
На цьому налаштування інтеграції Phonet та KeyCRM завершено.
0 коментарів