1. В кабінеті Phonet перейти в розділ: Налаштування => Інтеграції => Інша CRM-система. Скопіювати API сервер та API ключ.
2. В KeepinCRM перейти в розділ: Налаштування => Інтеграції => Phonet. Ввести API сервер та API ключ у вікно інтеграції. Зараз там додалось ще поле Назва, туди можна вписати назву АТС просто.
3. Після цього потрібно увімкнути Push-повідомлення (підписатись на них) і скопіювати з KeepinCRM Webhook url, щоб додати його в акаунт Phonet.
4. Скопійований Webhook url додати на всі поля в акаунті Phonet: Налаштування => Інтеграції => Інша CRM-система і натиснути зберегти.
5. Також в пункті Associated users SIP задати відповідність треба. Вибрати з вибадаючого меню користувача телефонії і відповідного до нього користувача СРМ.
6. На цьому інтеграція майже завершена, тепер потрібно прописати кожному працівнику в KeepinCRM його внутрішні номери. Потрібно перейти в розділі: Налаштування => Філії, користувачі та доступи => Користувачі. Вибрати потрібного користувача і в полі “Номер телефона VoIP” вказати його внутрішній номер та зберегти налаштування.
Інтеграція завершена, в боковому меню з’явиться окремий розділ “Дзвінки” та можливість телефонувати з картки клієнта/угоди.
Після успішної інтеграції в картці клієнта/угоди справа біля (3 крапки) від номера телефону з’явиться кнопка “Зателефонувати Phonet”, після натиснення на яку виконується дзвінок за вказаним телефоном.
0 коментарів