1. Головна
  2. Інтеграція з CRM системою
  3. Налаштування передачі дзвінків у декілька воронок в KeyCRM

Налаштування передачі дзвінків у декілька воронок в KeyCRM

Жов 15, 2025

Розподілення дзвінків по різним воронкам реалізовано шляхом, де окремі номери (групи номерів) підключаються до окремих конекторів телефонії в KeyCRM. Кожен конектор передає дзвінки у свою воронку продажів.

Для налаштування Вам потрібно:

1.Визначитись, які номери (групи номерів) будуть відповідати за яку воронку. Розмістити їх на відповідних сайтах (сторінках) – клієнти повинні мати змогу їх бачити і на них подзвонити.

2.Зареєструвати кабінети Віртуальної АТС Phonet (далі – кабінет Phonet) та KeyCRM, отримати права адміністратора та відкрити обидві програми у вкладках браузеру.  

3.Створити у кабінеті Phonet конектор Інша CRM. (Розділ Налаштування з Головного меню →  Інтеграції → блок CRM-конекторів → Інша CRM). На цьому етапі нам потрібні API-сервер та API-ключ.

Розділ налаштувань в АТС Phonet
Створення конектору для KeyCRM

4. Створити 1-й коннектор Телефонії в KeyCRM (Відкрити в Головному меню “Налаштування” → “Комунікації” → Вкладка “Телефонія” → Кнопка “Додати нову службу”)

Підключення телефонії Phonet в KeyCRM

5. Заповнити конектор KeyCRM даними:
5.1. Загальні

  • Назва (бажано, щоб вона співпадала з назвою воронки або можна назвати “Воронка 1”)
  • Сервіс телефонії → обрати Phonet
  • Phonet Domain → скопіюйте сюди значення API-сервер з коннектора АТС
  • Phonet API Key → скопіюйте сюди значення API-ключа
  • Зв”язок з воронками → оберіть тип створення сутності
    Повторюваний – після закриття поточної (лід, угода), при новому дзвінку від клієнта, створюється нова сутність;
    Одноразовий – сутність створюється тільки один раз, навіть при повторному зверненні після закриття)
  • Тип дзвінка (за вашими потребами, а саме при яких дзвінках потрібно створювати картку.  
  • Воронка (оберіть воронку, в якій будуть фіксуватись дзвінки від клієнтів. Воронки мають бути створені ДО моменту підключення телефонії)
Підключення телефонії в KeyCRM_Загальні налаштування

5.2. Номери користувачів

  • Внутрішній номер/ менеджер →  внутрішні номери користувачів у власному кабінеті Phonet мають відповідати менеджерам у KeyCRM.
Створення коннектору телефонії - налаштування користувачів

6. Створити конектори телефонії для інших воронок в KeyCRM за прикладом вище. 

  • використайте той же самий API-сервер та API-ключ
  • кожен конектор має вести на свою воронку (поле Воронка)
Створення конектору для 2ї воронки в KeyCRM

7. Перенести вебхуки з конекторів в KeyCRM у створений коннектор в кабінеті Phonet.
7.1. Вебхук з конектору для першої воронки вказати в полях

  • Отримати інформацію про клієнта
  • Передача повної інформації про дзвінок
  • Усі події користувача 
Перенесення налаштувань в конектор Phonet для 1ї воронки

7.2. Оберіть “Додати для окремого номеру” (для цього прокрутіть вниз сторінки до кнопки “Зберегти” конектора) та зробіть наступні дії:

  • Вкажіть назву 2-ї воронки
  • Оберіть потрібні номери зі списку,  які будуть використовуватись для 2-ї воронки
  • У поля перенесіть вебхук з коннектору для 2-ї воронки (аналогічно до прикладу вище)
  • У разі необхідності активуйте додаткову передачу дзвінків з цієї воронки в основну
Перенесення налаштувань в Phonet для 2ї воронки

7.3. При потребі – повторіть для інших воронок.

8. Збережіть конектор в кабінеті Phonet.

0 коментарів