1. Головна
  2. Інші інструкції
  3. Переадресація на інший номер

Переадресація на інший номер

Жов 09, 2024

Послуга переадресації виклику від оператора надає можливість перемикати вхідні виклики на будь-який інший телефонний номер в Україні. Виклики, що надходять на Ваш телефон, можуть бути переадресовані на телефон міської мережі, на мобільний телефон в Україні.

Типи переадресації.
Переадресація «зайнято» означає, що якщо Ваш апарат зайнятий (Ви вже розмовляєте з ким-небудь), то новий вхідний виклик автоматично переадресовується на заздалегідь заданий Вам телефонний номер.

Переадресація «не встиг відповісти» означає, що якщо Ви протягом якогось часу не відповідаєте на дзвінок, то виклик автоматично направляється на раніше обраний Вами номер. Але якщо ваш телефон відключений або знаходиться поза зоною дії мережі, дзвінок не буде переадресовано. Телефонуючий чує повідомлення, що апарат викликаного абонента знаходиться поза зоною дії мережі. В цьому випадку Ви можете скористатися послугою переадресації в разі недоступності (переадресація «недоступний»).

Переадресація «недоступний» означає, що ваш телефон відключений або знаходиться поза зоною дії мережі, то кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на інший телефонний номер. Коли абонент включає свій апарат або повертається в зону дії оператора мережі, вхідні дзвінки приймаються за звичайною схемою.

Безумовна переадресація (всі дзвінки) означає, що кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на вибраний Вами телефонний номер (наприклад, на домашній номер). При цьому ваш телефонний апарат не дзвонитиме. Як правило, послуга активна навіть у тому випадку, коли апарат вимкнено. Для того, щоб Ваш телефон знову почав приймати вхідні виклики, переадресацію необхідно вимкнути.

Укртелеком
Переадресація «зайнято» – замовлення послуги *61*Номер телефону#, відключення послуги #61#;
Переадресація «не встиг відповісти» – замовлення послуги *67*Номер телефона#, відключення послуги #67#;
Безумовна переадресація – замовлення послуги *21*Номер телефона#, відключення послуги #21#.


Київстар
Переадресація «зайнято» – замовлення послуги **67*Номер телефона#, відключення послуги #67#;
Переадресація «не встиг відповісти» – замовлення послуги **61*Номер телефона#, відключення послуги #61#;
Переадресація «недоступний» – замовлення послуги **62*Номер телефона#, відключення послуги #62#;
Безумовна переадресація – замовлення послуги **21*Номер телефона#, відключення послуги #21#.


Водафон
Переадресація «зайнято» – замовлення послуги **67*Номер телефона#, відключення послуги ##67#;
Переадресація «не встиг відповісти» – замовлення послуги **61*Номер телефона#, відключення послуги ##61#;
Переадресація «недоступний» – замовлення послуги **62*Номер телефона#, відключення послуги ##62#;
Безумовна переадресація – замовлення послуги **21*Номер телефона#, відключення послуги ##21#.


Lifecell
Переадресація «зайнято» – замовлення послуги **67*Номер телефона#, відключення послуги ##67#;
Переадресація «не встиг відповісти» – замовлення послуги **61*Номер телефона#, відключення послуги ##61#;
Переадресація «недоступний» – замовлення послуги **62*Номер телефона#, відключення послуги ##62#;
Безумовна переадресація – замовлення послуги **21*Номер телефона#, відключення послуги ##21#.


Скасувати всі типи переадресації – ##002#.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *