На кожній АТС є службові номери, нижче представлено їх опис:
- Встановлення на паузу – коли необхідно тимчасово не приймати зовнішні виклики, щоб АТС не направляла виклики на користувача чи користувачів, напр., пішли на обід, або у відпустку, або зайняті іншою задачею і зараз не можете приймати виклики. Виклик прийде на користувача у випадку, якщо хтось зателефонує до нього напряму по внутрішньому номеру. Щоб встановити паузу необхідно зателефонувати на номер 12;
- Зняття з паузи – коли потрібно повернути можливість прийому дзвінків після встановлення в паузу. Щоб знятись з паузи необхідно подзвонити на номер 11;
- Ехо-тест – для користувачів які працюють за гарнітурою. Варто використовувати перед початком роботи для перевірки роботи мікрофону та динаміків, щоб скорегувати чутливість мікрофона та гучність в навушниках. Відкорегувати чи буде вас чутно вашому співбесіднику і вам його, щоб провести ехо-тест необхідно подзвонити на номер 92;
- Дізнатися внутрішній номер – щоб дізнатись свій короткий особистий номер зателефонуйте на номер 93;
- Перехоплення відповідного дзвінка – якщо виклик йде на користувача (або групу користувачів), який/і не на робочому місці, то користувач може перехопити виклик іншого користувача або групи. В такому випадку виклик буде оброблено іншим оператором. Щоб перехопити чийсь виклик необхідно набрати 0ХХХ, де ХХХ – це внутрішній номер користувача або групи, на якого в даний момент йде виклик, і в кого необхідно перехопити виклик;
- Переведення дзвінка – дана функція слугує для переведення дзвінка на іншого користувача. Існує 2 види переведення. Більше деталів про переведення дзвінка і його можливості описані в статті “Переведення викликів“
Щоб дізнатись дані комбінації перейдіть в особистий кабінет АТС і відкрийте розділ “Довідка” (рис. 1 позначка 1) та перейдіть в “Службові номери” (рис. 1 позначка 2).
0 коментарів