В телефонії є ряд системних повідомлень, які звучать як користувачам телефонії, так і людям, що телефонують до Вас в компанію.
Системні повідомлення АТС при вхідних дзвінках:
- “Всі менеджери зайняті. Ваш дзвінок n в черзі і буде прийнятий першим доступним оператором.”
Де n – позиція в черзі починаючи з 1.
Це повідомлення звучить у тому випадку, коли всі менеджери зайняті і на момент дзвінку немає вільних операторів, які б могли прийняти виклик. Дане інформаційне повідомлення можна вимкнути на групі з користувачами “Інформаційне повідомлення особі, що телефонує” (рис. 1)
Системні повідомлення АТС при вихідних дзвінках:
- “Дзвінки у заданому напрямку заблоковано”.
Промовляється при вихідних дзвінках користувачам телефонії, коли вони телефонують на напрямок, який обмежений для них на рівні АТС. - “Всі відповідні номери зайняті”.
Промовляється при вихідних дзвінках в 2х випадках:
1. На АТС дійсно немає вільних номерів для здійснення дзвінку.
2. Відбувається відбій вихідного виклику з невідомою помилкою, яку АТС не може ідентифікувати. - “Вибачте, даний номер не існує”
Промовляється при вихідних дзвінках на внутрішні короткі номери, яких не існує в системі АТС. - “Залиште повідомлення після сигналу…”
Повідомляється телефонуючому користувачеві АТС до іншого користувача телефонії, у якого активована голосова пошта (рис. 2)
Також є ряд службових інформаційних повідомлень:
- “Пауза встановлена”
Коли користувач телефонії бажає встати на паузу і не приймати вхідні дзвінки, він телефонує на номер 12 і чує дане повідомлення. - “Паузу знято”
Коли користувач телефонії бажає знятись з паузи і знову почати приймати дзвінки, він телефонує на номер 11 і чує дане повідомлення. - “Переведення!
Коли під час розмови оператором було ініційовано комбінацію для переведення виклику.
0 коментарів