Інструментарій для перегляду та аналізу даних про дзвінки потрібен кожному керівнику. Розглянемо кілька основних розділів аналітики Віртуальної АТС Phonet.
Інструмент, що дає можливість побачити сумарний час усіх розмов співробітників, вхідних та вихідних дзвінків за певний період, і виходячи з цього зробити висновки про ефективності як кожного співробітника, і всієї компанії загалом.
Звіт, який дозволяє оцінити роботу співробітників за кількісними показниками. Включає деталізацію за вхідними та вихідними дзвінками, які у свою чергу деталізуються на успішні дзвінки, успішні дзвінки на нові номери, успішні дзвінки на існуючі номери, пропущені дзвінки та інші категорії.
Інструмент, що дає можливість побачити кількість дзвінків, що надійшли в компанію на певні рекламні номери протягом вибраного періоду, і ґрунтуючись на цьому, зробити висновки щодо ефективності того чи іншого рекламного каналу.
Дізнайтесь усі деталі, замовте
дзвінок та отримайте консультацію спеціаліста.