Для зручності перегляду історії дзвінків та пошуку дзвінків, у Віртуальній АТС Phonet, існують 4 розділи:
Розглянемо кожен розділ докладніше.
Список вхідних дзвінків, на які не відповіли. Якщо дзвінок було пропущено, але потім співробітник звʼязався з клієнтом, інформація про такий дзвінок автоматично зникає з цього списку.
У ньому представлені вхідні, вихідні, внутрішні та переведені дзвінки. Вхідні дзвінки від клієнта, відоражаються у скороченому вигляді і не дублюються якщо той самий дзвінок надходив на кілька телефонів в компанію.
Історія дзвінків у кожному розділі може бути експортована та відкрита за допомогою Excel.
Дізнайтеся усі деталі, замовте
дзвінок та отримайте консультацію спеціаліста.