- Авторизуємось в особистому кабінеті (ОК) Zadarma та сторінці АТС.
- В ОК Zadarma переходимо на вкладку “Налаштування” → “Віртуальні номери”
Далі у нас з’явиться список з всіма віртуальними номерами:
Примітка. Іноді номерів може бути декілька, а “SIP номер” буде відображатись один. В такому випадку бажано створити стільки ліній, скільки й номерів. Для цього переходимо на розділ “Налаштування“ → “Підключення за SIP” і натискаємо кнопку “Додати новий SIP”.
Далі обираємо номер, який хочемо закріпити за новим sip номером і натискаємо “Додати”
Після чого повертаємось знову на вкладку Віртуальні номери і бачимо, що там з’явився новий SIP номер. Натискаємо на його новий sip логін і встановлюємо для цього номеру потрібний sip логін.
Після того як ми створимо всі необхідні лінії, яких у вас можливо не вистачало, можна додавати номери на АТС.
3. Переходимо в налаштуваннях Zadarma “Підключення за SIP”, обираємо потрібний нам для підключення номер і маємо наступні дані:
4. Копіюємо поле “Номери, що прив’язані до SIP” і вставляємо і поля в конфігурації АТС “Назва” та “Номер телефону”.
5. Копіюємо поле в Задарма “Логін” і вставляємо в АТС в поле “Авторизаційне ім’я”.
6. Копіюємо поле в Задарма “Пароль” і вставляємо в АТС в поле “Пароль”.
7. За необхідності налаштовуємо поля “Маска From” і “Маска To” і натискаємо “Зберегти”.
8. Додаємо номер на вхідну лінію по полю “Авторизаційне ім’я”.
0 коментарів