1. Головна
  2. Налаштування sip телефону
  3. Налаштування телефону Grandstream DP720/750

Налаштування телефону Grandstream DP720/750

Січ 22, 2025

Загальна інформація.

DP720 – це модель слухавки, а DP750 – це модель бази.

Даний телефон складається з бази та слухавок. При першому увімкненні слухавки пропонується обрати мову. Після чого налаштуйте відображення дати та часу.

Комплектація. Зліва знаходиться сама слухавка DP720, кришка, зарядний пристрій, док-станція, акумулятори; З права знаходиться сама база DP750, патч-корд, зарядний пристрій.

Для того, щоб прив’язати нову слухавку до бази необхідно одразу на головному екрані натиснути ліву кнопку “Підписатися” >> “База Х” (де Х – номер бази) і обираємо “Підписатися”, після чого почнеться пошук.

Для того, щоб прив’язати слухавку до бази, яка вже використовується, необхідно виконати наступні дії – перейти в “Меню”, обрати “Реєстрація”, обрати знову “Реєстрація” та обрати “База Х” (де Х – назва). Після чого почнеться пошук бази. Як база буде знайдена – на екрані висвітиться інформація по базі, натисніть кнопку “Підписатися”. При успішній реєстрації на екрані слухавки буде відображено напис “Просте сполучення”.

Для того, щоб це все налаштувати необхідно віддалено підключитися до комп’ютера користувача, який буде знаходитися в одній мережі з базою і перейти в браузері за його ІР-адресою, щоб відкрився web-інтерфейс.
За замовчуванням логін для підключення до web-інтерфейсу – admin, а пароль відображено на наліпці, яка наліплена на базу.

Перед виконанням всіх налаштувань рекомендуємо скинути базу до заводських налаштувань (Reset), якщо до бази не підключені інші слухавки.

Важливо! Звертаємо Вашу увагу на те, що скидання до заводських налаштувань (Reset) треба виконувати з відключенням бази від інтернет-мережі. Тобто спочатку натискаєте, щоб база скинулась до заводських налаштувань і після чого відключаєте її від мережі. Через 3-5 хвилин Ви можете підключати базу до мережі.

Початок налаштувань.
Всі налаштування Ви можете виконувати по скріншотам нижче не читаючи тексту.

Ітак, ось Ви підключились до інтерфейсу і для початку налаштувань Вам необхідно перейти до розділу “Профілі” (Profiles) >> обираємо профіль (Рис.1, п.1)>> “Основні налаштування” (General Settings) (Рис.1, п.2).

У Вас відкриється меню налаштування профілю, де обов’язково необхідно поставити галочку “Yes” в полі “Активація профілю” (Profile Active) (Рис.1, п.3).

В полі “Ім’я профілю” (Profile Name) (Рис.1, п.4) можете вказати будь-яке ім’я. Наприклад, просто “Phonet”.

В полях “SIP сервер” (SIP Server) (Рис.1, п.5) та “Вихідний проксі” (Outbound Proxy) (Рис.1, п.5) прописуєте SIP сервер АТС. Переглянути його Ви можете в Особистому кабінеті АТС в “Налаштуваннях”, в розділі “Конфігурація телефонії”, підрозділі “Загальна інформація”.
Що це за профілі і для чого вони потрібні?

Декілька профілів необхідні для налаштування, коли Ви користуєтесь, наприклад, декількома АТС і Вам необхідно приймати дзвінки з них. Тоді для кожної окремої АТС, по яким необхідно приймати дзвінки, створюється окремий профіль. Можливо у клієнта вже профіль був налаштований під якусь АТС і Вам необхідно налаштувати інший профіль, для цього і потрібно уточнювати у клієнта, чи необхідно робити Hard Reset перед налаштуванням.

Рис. 1, розділ “General Settings”.

Далі переходимо до розділу “Профілі” (Profiles) >> обираємо профіль (Рис.2, п.1) >> “SIP налаштування“ (SIP Settings) (Рис.2, п.2)>> “Базові налаштування” (Basic Settings) (Рис.2, п.3). Розділ необхідно заповнити, як показано на скріншоті (Рис.2):

Рис. 2, розділ “SIP Settings” – “Basic Settings”.

Далі переходимо до розділу “Профілі” (Profiles) >> обираємо профіль (Рис.3, п.1) >> “SIP налаштування” (SIP Settings) (Рис.3, п.2) >> “Налаштування безпеки” (Security Settings) (Рис.3, п.3) і заповнюємо, як на скріншоті (Рис.3):

Рис. 3, розділ “SIP Settings” – “Security Settings”.

Потім переходимо до розділу “Профілі” (Profiles) >> обираємо профіль (Рис.4, п.1) >> “Налаштування аудіо” (Audio Settings) (Рис.4, п.2) і заповнюємо, як на скріншоті (Рис.4):

Рис. 4, розділ “Audio Settings”.

Потім переходимо до розділу “Профілі” (Profiles) >> обираємо профіль (Рис.5, п.1) >> “Налаштування дзвінків” (Call Settings) (Рис.5, п.2) і заповнюємо, як на скріншоті (Рис.5):

Рис. 5, розділ “Call Settings”.

Для налаштування користувачів, які будуть приймати виклики переходимо до розділу “DECT” >> “Основні налаштування” (General Settings) (Рис.6, п.1).

Вказуємо SIP-логін користувача в графі “SIP User ID”, “Authenticate ID”, “Name” (Рис.6, п.2). В графі “Name” можливо вказати будь-яке інше ім’я, яке буде відображатися на слухавці.

В полі “Password” (Рис.6, п.3) власне вказуємо SIP-пароль користувача.

Далі закріпляємо користувача за певним профілем і обираємо йому, яка слухавка буде працювати за даним акаунтом (стовпчик Profile та HS Mode). В полі “Active” обов’язково виставляємо “Yes”.

Рис. 6, розділ “SIP Account Settings” (на скріншоті виділено розділ “General Settings” помилково).

Далі переходимо в дуже важливий розділ “DECT” >> “Налаштування лінії слухавки” (Handset Line Settings) (Рис.7, п.1), де необхідно за певною лінією і певною слухавкою зазначити певного користувача (як в прикладі вказано на Рис.7, п.2).

Рис. 7, розділ “Handset Line Settings”.

На цьому все, все має працювати коректно. Переходимо в розділ “Статус” (Status) і перевіряємо, чи активний акаунт користувача.

Можливі проблеми.

На самому початковому етапі у клієнта можуть виникнути проблема при спробі синхронізувати свою слухавку з базою, слухавка ніяк не хотіла з’єднуватися, постійно шукала базу. В такому випадку проблема вирішилась після оновлення ПЗ (Програмне забезпечення) на слухавці.



0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *