CallCatcher - Callback Віджет
встановіть безкоштовний дзвінок з сайту клієнтам
через віджет зворотного дзвінка CallCatcher
і Ви збільшите кількість звернень
із Вашого сайту в середньому на +55%
Отримати консультацію
Phonet CallCatcher – активний віджет зворотного дзвінка (колбек віджет) для сайту, що дозволяє збільшити кількість звернень з Вашого сайту (конверсію сайту) в середньому на +55%, завдяки пропозиції до відвідувача у спливаючому вікні з закликом залишити свій номер телефону та отримати дзвінок від Вашого співробітника компанії менш ніж за 25 секунд. Віконце з пропозицією передзвонити несподівано спливає при спробі потенційного клієнта піти з Вашого сайту або за заданим часом проведеним відвідувачем на конкретній сторінці.
Зворотній дзвінок на сайт CallCatcher привертає до себе увагу яскравою іконкою з трубочкою та написом «Кнопка зв'язку» або «Кнопка дзвінка» (і підказкою), розташованої в зручному місці екрана, кліком по якій відкриється вікно віджета «зателефонуйте мені». А у неробочий час потенційний клієнт побачить пропозицію передзвонити йому у вибраний ним робочий час.
Також, callback віджет для сайту CallCatcher - це простий зручний спосіб клієнту зв'язатися з Вами, якщо у нього не поповнений баланс на номері телефону або він просто недостатньо рішучий, щоб зателефонувати першим. У разі замовлення дзвінка - йому моментально зателефонують самі представники компанії!
CallCatcher 3.0 став дорослішим і розумнішим, тепер він знає коли потрібно ловити клієнтів. У момент, коли потенційний клієнт хоче закрити Ваш сайт і перейти на сайт конкурентів, пильний ловець спіймає його, запропонувавши моментальний зворотний дзвінок - callback (колбек).
Зв'язавшись з ним та надавши консультацію, Ви зможете донести з якої причини потрібно вибрати пропозицію від Вашої компанії.
у неробочий час
У неробочі години, клієнти можуть вибрати конкретний час, у який вони хотіли б прийняти від Вас дзвінок. У робочий час CallCatcher 3.0 автоматично здійснить ініціацію дзвінка у заданий клієнтом час, Вам залишиться лише підняти трубку та дочекатися з'єднання. Таким чином Ви зможете автоматично дзвонити клієнтам у зручний для них час без встановлення додаткових нагадувань.
Ви можете редагувати віджет прямо на своєму сайті онлайн і відразу розуміти, які зміни потрібні для його оптимального поєднання з фірмовим стилем сайту.
Ви можете обирати:
- Формат вікна віджета, маленьке вікно у кутку або велике посередині екрану
- Розташування іконки замовлення дзвінка на екрані
- Тип і стиль шрифту, на якому написаний текст і його колір
- Кольори фону віджету та кнопки замовлення дзвінка з мільйона можливих кольорів
Вам хочеться написати свій індивідуальний текст з власною пропозицією? Чи змінювати звернення до Ваших клієнтів у різні дні чи періоди проведення акцій? Будь ласка! Тепер Ви можете написати у спливаючому вікні та підказці до іконки колбек-віджета той текст, який потрібен саме Вам та легко безкоштовно редагувати його коли хочете.
Ми зробили замовлення зворотного дзвінка під мобільні пристрої дуже зручним. Віконце з пропозицією передзвонити відображається оптимально на всіх типах екранів мобільних пристроїв, за що ми отримали оцінку «Відмінно!» від Google як mobile-friendly додаток до сайту! Тепер Вашим клієнтам сподобається замовити дзвінок від Вас з мобільних пристроїв, натискаючи на великі клавіші у спеціальному оптимізованому під мобільні пристрої вікні замовлення зворотного дзвінка. Адже з кожним днем кількість переглядів сайтів з мобільних стрімко зростає.
Мобільна версія віджету пропрацьована як під робочий так і неробочий час. Таким чином, потрапивши на Ваш сайт у неробочий час з мобільного пристрою, клієнти зможуть запросити перетелефонувати у зручний для них час.
Google Analytics
З CallCatcher 3.0, інтегрованим з Google Analytics, Ви завжди знатимете точну інформацію про джерела клієнтів, які замовили дзвінок на Вашому сайті, з можливістю відстеження їх за utm-мітками. Історія відвідування сторінок перед замовленням дзвінка, з якої сторінки сайту скільки дзвінків було замовлено, у робочий або неробочий час були замовлення, які «напливи» замовлення дзвінків відбуваються в розрізі тижня, місяця або року, і багато іншого можна дізнатися завдяки даній інтеграції.
Все це дозволить Вам отримати достовірну інформацію про те, що відбувається і в разі потреби оптимізувати рекламу, веб-сайт або роботу всередині компанії, спираючись на конкретні аналітичні дані.
Ви працюєте в CRM? Чудово! В CRM Ви зможете переглядати та прослуховувати аудіозаписи замовлених дзвінків. А якщо зворотній дзвінок був неуспішний, співробітник не підняв трубку або дзвінок не дійшов клієнту, для певних менеджерів CRM створюється завдання зателефонувати клієнту.
CallCatcher працює з Creatio Terrasoft, Sales Drive, KeepinCRM, SugarSRM, SuiteCRM, OneBox, Tallanto, Мої Туристи та іншими CRM. І може бути інтегрований з власним CRM API.
CallCatcher Call-Inviter
міс
базові функції Віртуальної АТС Phonet
- При замовленні дзвінка на сайті виклик надійде Вашому менеджеру, і система з'єднає його з відвідувачем, що замовив дзвінок.
- Повідомлення про пропущені дзвінки будуть надходити на Вашу пошту.
- Дзвінки оплачуються згідно з тарифом підключеного оператора зв'язку.
CallCatcher Inservice
при підключенні до Віртуальної АТС
- При замовленні дзвінка на Вашому сайті виклик надійде на працівників за заданим алгоритмом
- Дзвінок клієнту пройде за найбільш вигідними тарифами, налаштованими для вихідних дзвінків залежно від того, які номери підключені до віртуальної АТС.
CallCatcher Freemium
окремий віджет
- Всі алгоритми залучення клієнтів та дизайн під сайт як у платній версії.
- Моментальне повідомлення на e-mail при замовленні дзвінка на Вашому сайті.