Багатоканальні мобільні номери

Найкраще рішення для великого потоку вхідних дзвінків на мобільні номери, щоб відповісти кожному клієнту.

Отримати консультацію

Багатоканальний мобільний номер - це спеціальний номер, на який можна приймати дзвінки від різних клієнтів. Підключивши багатоканальний мобільний номер до IP-телефонії Phonet, у Вас з'являється можливість автоматично розподіляти потік дзвінків на один мобільний номер по різних співробітниках, прослуховувати аудіозаписи даних розмов (як у Віртуальній АТС, так і у Вашій CRM-системі), дивитися аналітику дзвінків та багато іншого інше.

Прямі вигоди підключення
багатоканальних мобільних номерів
Додзвониться кожен клієнт

Додзвониться кожен
клієнт

  • Багатоканальний мобільний
    дозволить приймати дзвінки
    від різних клієнтів.
Єдиний мобільний номер

Єдиний мобільний
номер

  • Клієнти зможуть легко запам'ятати та
    дзвонити на один номер, зв'язуючись
    із потрібним/вільним менеджером.
Оптимізація витрат на зв'язок

Оптимізація витрат на зв'язок

  • Кожна лінія багатоканального
    мобільного значно дешевша
    за окремий мобільний номер.
Як це працює?
Мобільний GSM SIP номер
Мобільний GSM SIP номер

Бажаєте дізнатися більше про можливості Віртуальної (Хмарної) АТС
для багатоканальних мобільних номерів?

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

Найкращі тарифи на
багатоканальні мобільні номери

багатоканальний номер київстар kyivstar
150
грн/міс. за 1 лінію
багатоканальний номер водофон vodafone
150
грн/міс. за 1 лінію
багатоканальний номер лайф lifecell
150
грн/міс. за 1 лінію
Мінімальне підключення – від 3х ліній
Як підключити
багатоканальний мобільний номер?
one
  • Вирішіть, які мобільні номери
    Ви хочете зробити багатоканальними
    та проконсультуйтеся з нашим
    експертом телефонії.
two
  • Виберіть свою IP АТС Phonet для фіксації та обробки дзвінків з багатоканальних мобільних номерів, враховуючи кількість зовнішніх номерів та співробітників у компанії.
three
  • Замовте налаштування Вашого особистого рішення. Наш експерт допоможе оформити документи на підключення номерів від операторів мобільного зв'язку.

Замовте консультацію у менеджерів Phonet для підбору індивідуального
рішення щодо організації багатоканальних мобільних номерів
з урахуванням акцій та знижок, що діють!

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
Поширені запитання
  • Для мобільних номерів операторів Vodafone та Kyivstar багатоканальність працює за технологією переадресації, при цьому до одного номеру можна підключити до 4 ліній.

    У разі замовлення значної кількості ліній компанія Vodafone в індивідуальному порядку може надати необмежену кількість переадресацій (ліній) з основного мобільного номера.

    Багатоканальність мобільних номерів від оператора lifecell працює за технологією SIP. Гранична кількість ліній для номера визначається оператором.

  • Для підключення багатоканальності мобільний номер має бути:
    - від операторів Kyivstar та Vodafone на корпоративному тарифі та оформлений на ФОП або юридичну особу (ТОВ);
    - від оператора lifecell на тарифі "Єдина мережа Преміум".

  • Мобільні сім-карти є одноканальними. Навіть якщо у Вас під час розмови йде ще один дзвінок по «другій лінії», одночасно Ви можете розмовляти лише з одним абонентом. Другого в режимі очікування утримує сам оператор зв'язку. Виняток – конференц-дзвінок, який забезпечується мобільним оператором.

  • Експерти телефонії Phonet:
    - проконсультують щодо тарифних планів мобільних операторів, оптимальної кількості ліній та інших питань;
    - допоможуть з юридичним оформленням мобільних номерів у операторів зв'язку;
    - налаштують багатоканальність на мобільних номерах так, щоб усі дзвінки фіксувалися та записувалися в IP-телефонії.

  • Можливість налаштувати багатоканальність на існуючих мобільних номерах залежить від оператора:

    - ваші існуючі номери від Kyivstar та Vodafone можна зробити багатоканальними;

    - з Lifecell потрібно придбати новий номер з тарифним планом «Єдина мережа Преміум» (якщо поточний номер з іншим тарифним планом). Якщо необхідно зберегти існуючий номер, то вартість лінії потрібно буде доплачувати за кожен вхідний дзвінок.

0 800 218 500 безкоштовно по Україні