FMC - Мобільна IP-телефонія
Всі можливості IP-телефонії (Віртуальної АТС)
доступні на мобільному телефоні співробітників
FMC (від англ. Fixed Mobile Convergence позначає об'єднання фіксованого та мобільного зв'язку) — це послуга, яка була розроблена для підключення співробітників, які використовують в основному корпоративні мобільні телефони та працюють «поза офісом» (на виїздах, переговорах, закупівлях, у рейсах) до єдиної телефонії компанії.
IP-телефонія
доступна скрізь
- Співробітник на зв'язку з усіма
можливостями IP-телефонії
у будь-якій точці України
Контроль дзвінків
мобільних працівників
- Усі дзвінки проходять через
Віртуальну АТС та
записуються
Економія на зв'язку зі
співробітниками «поза офісом»
- Скорочення витрат на зв'язок,
тому що розмови всередині
компанії безкоштовні
FMC - довгоочікувана технологія
для бізнес-зв'язку в Україні
Технологія FMC прийшла з західного ринку великих корпорацій і завдяки проектам компанії Phonet з операторами зв'язку стала доступною для малого та середнього та середнього бізнесу в Україні.
FMC Phonet – це зручний спосіб організувати IP-телефонію компанії на мобільних телефонах або підключити смартфони кількох співробітників у загальну корпоративну мережу. З усіма можливостями віртуальної АТС.
З нею телефони за фактом перетворюються на IP-смартфони та IP-мобільні навіть без інтернету.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
стає частиною єдиної телефонії компанії
Якщо клієнти повинні знати тільки загальні корпоративні номери, система налаштовується таким чином, що:
- співробітники можуть дзвонити з FMC-трубок, при цьому клієнтам відобразяться загальні номери компанії;
- додатково Віртуальна АТС може здійснювати дзвінок за найвигіднішим тарифом (на міські номери - з міського номера, на Kyivstar - з Kyivstar, на Vodafone - з номера Vodafone, на Lifecell – з Lifecell).
Якщо клієнти повинні дзвонити лише на эдині номери компанії, а потім дзвінки розподіляються на співробітників, то:
- FMC-трубкам присвоюються внутрішні номери співробітників (наприклад, 201, 202, 203 і т.д.), які відображаються в журналі дзвінків компанії;
- при дзвінку клієнта на загальний корпоративний номер, Віртуальна АТС направляє дзвінок на потрібного співробітника відповідно до сценарію.
Якщо за специфікою роботи важливо, щоб клієнт міг зв'язатися безпосередньо з співробітником компанії «поза офісом» за окремим номером, то:
- за менеджером та його FMC-трубкою закріплюється індивідуальний мобільний номер, набираючи який клієнт одразу з'єднується зі співробітником;
- вхідний дзвінок буде зафіксовано та записано в IP-телефонії (Віртуальній АТС).
У разі закріплення індивідуального номеру співробітник дзвонить зі своєї FMC-трубки, при цьому клієнту відображається його особистий корпоративний номер на який клієнт може йому згодом додзвонитися.
для бізнесу з різних галузей
під час використання послуги FMC
телефонію та бізнес-процеси компанії
Журнал дзвінків
компанії
- У журналах дзвінків Віртуальної АТС Phonet тепер відображатимуться також вхідні та вихідні дзвінки співробітників на виїздах та у відрядженнях
Аудіозаписи
телефонних розмов
- Всі телефонні розмови мобільних співробітників записуються у Вашій АТС
(і CRM), і їх може переслухати як сам співробітник, так і його керівник
Аналітика та звіти
за дзвінками
- Тепер Ви бачитимете повну аналітичну картину комунікацій Ваших співробітників, навіть якщо вони
часто працюють «поза офісом»
Переведення та
розподіл дзвінків
- Тепер вхідні дзвінки від клієнтів та переведені дзвінки від колег на внутрішні 3-х значні номери, співробітники зможуть приймати навіть на виїздах
З'єднання зі «своїм»
менеджером
- Тепер клієнт може швидко зв'язатися зі «своїм» менеджером для вирішення питань щодо угод, навіть якщо менеджер перебувати за межами офісу
Інтеграція з Вашою
CRM-системою
- Завдяки FMC кожну розмову по телефону Ваших співробітників з клієнтами зафіксуєшся та запишешся у картці клієнта або угоди у Вашій CRM
Зв'яжіться з нами
та обов'язково запитайте чек-лист для організації рішення FMC
у нашого експерта телефонії
FMC | Софтфон на мобільному |
Переадресація на мобільний * | Звичайний мобільний | |
---|---|---|---|---|
Працює без наявності Wi-Fi | + | - | + | + |
Запис дзвінків в АТС (і CRM-системі) |
+ | + | +/- | - |
Фіксація всіх дзвінків компанії в журналі дзвінків АТС (і CRM-системі) |
+ | + | +/- | - |
Клієнт може зателефонувати на прямий зовнішній номер співробітника | + | + | +/- | + |
Дзвінки за короткими внутрішніми 3-х значними номерами між співробітниками |
+ | + | +/- | - |
Переведення дзвінка на короткий внутрішній 3-х значний номер | + | + | + | - |
При вихідному дзвінку клієнту відображається загальний номер компанії. | + | + | - | - |
При вихідному дзвінку клієнту відображається номер телефону співробітника |
+ | + | - | + |
* Працює тільки для вхідних дзвінків. Завжди потрібний вільний зовнішній номер (лінія), з якого відбудеться переадресація (додзвон) на мобільний номер працівника.
Вартість переадресації залежить від типу номера (міський або мобільний), з якого виконуватиметься переадресація на мобільний.
FMC Phonet для GSM
(Phonet + Lifecell)
FMC Phonet
- Вихідні дзвінки забезпечуються через номери
Lifecell, підключені до Віртуальної АТС - Підключення до Phonet безкоштовно
Єдина мережа FMC
- Активація до 10 FMC-трубок за хв. пакеті
- Вартість підключення – 1 100 грн
- Безкоштовно в пакеті – від 600 хвилин
FMC Phonet для GSM
(Phonet + 3Mob)
Пакети зв'язку 3Mob
Звертайтесь до наших експертів для розробки
індивідуального проекту
- Чи можу я підключити існуючі мобільні телефони працівників до послуги FMC?
-
Якщо співробітник, перебуваючи на виїзді або у відрядженні, використовує лише корпоративний мобільний телефон, підключений до загальної телефонії компанії за технологією FMC, всі його вихідні дзвінки будуть видно та записані у Віртуальній АТС (і Вашій CRM).
- Всі дзвінки потраплять у мою CRM?
-
Спочатку всі дзвінки фіксуватимуться у Вашій Віртуальній АТС. Після налаштування інтеграції з Вашою CRM * (можете зробити самостійно або за допомогою спеціаліста технічної підтримки Phonet) всі дзвінки передаються, фіксуються та доступні до прослуховування у CRM-системі.
* Уточнюйте можливості інтеграції Віртуальної АТС Phonet з Вашою CRM у наших експертів телефонії.
- Який номер потрібно набирати клієнту, щоб додзвонитися до співробітника?
-
Якщо за корпоративними правилами клієнти не повинні безпосередньо дзвонити співробітникам, то для додзвону клієнт набирає загальний номер компанії, а потім його переключають на потрібного менеджера.
У випадку, якщо пряме з'єднання дозволяється, клієнт може набирати індивідуальний корпоративний номер, закріплений за співробітником.
- Який номер відобразиться у клієнта, якщо його набір з FMC-трубки?
-
Якщо за правилами компанії клієнти повинні знати лише загальні корпоративні номери, то при наборі з FMC-трубки клієнт відобразить загальний номер компанії (з сайту). Якщо можливе пряме з'єднання за окремим номером, закріпленим за співробітником, при дзвінку з FMC-трубки у клієнта відобразиться цей індивідуальний номер.
- Чи записуватимуться вихідні дзвінки працівників, які перебувають на виїзді?
-
При підключенні будь-яких мобільних телефонів/смартфонів до Віртуальної АТС за технологією FMC, вхідні та вихідні розмови автоматично записуватимуться та фіксуватимуться в Журналах дзвінків.
Додаткова активація функції не потрібна.
- Чи буду я бачити ім'я того, хто дзвонить на FMC-трубці?
-
При дзвінку на FMC-трубку на екрані мобільного телефону Ви бачитимете вхідний номер, як від нового, так і існуючого клієнта.
Щоб бачити ім'я дзвінка, збережіть його номер у контактах телефону.
При цьому в АТС та CRM-системі компанії цей дзвінок разом з записом розмови буде відображено в журналі дзвінків компанії. Також у журналі Ви побачите ім'я та прізвище контакту, з яким відбулася розмова, якщо така інформація була занесена до АТС та CRM-системи раніше.