Можливості
віртуальної АТС Phonet
З Віртуальною АТС Phonet для Вашої компанії стають доступними передові можливості ефективної бізнес-телефонії, від обліку та запису усіх дзвінків до використання IP-телефонії з CRM
Отримати консультацію
Журнал дзвінків,
контроль пропущених
Детальний журнал дзвінків кожного співробітника, скорочений журнал компанії. Список пропущених із зазначенням дзвінків за якими не передзвонили.
Детальніше
контроль пропущених
Запис розмов
та коментарі
Аудіозапис телефонних розмов співробітників та коментарі до дзвінків. Надання прав для прослуховування розмов.
Детальніше
та коментарі
Звіти та
аналітика
Показники ефективності роботи працівників та детальні звіти щодо кількості дзвінків. Статистика з рекламних номерів.
Детальніше
аналітика
Внутрішні номери та
безкоштовний зв'язок
Кожному співробітнику надається внутрішній 3-х значний номер. Це дозволяє зв'язуватися абсолютно безкоштовно всередині компанії.
Детальніше
безкоштовний зв'язок
Прийом великої
кількості дзвінків
Ви можете одночасно приймати багато дзвінків від клієнтів на один корпоративний номер телефону.
Детальніше
кількості дзвінків
Надсилання SMS
з альфа-іменем
Для надсилання SMS потрібно просто клікнути по контакту в особистому кабінеті
Віртуальної АТС, ввести текст повідомлення та натиснути «Надіслати».
Детальніше
з альфа-іменем
Віджет «Замовити
дзвінок»
Ловіть клієнтів, які шукають інформацію на Вашому сайті, за допомогою віджету CallCatcher. Дзвоніть їм автоматично швидше 25 секунд.
Детальніше
дзвінок»
Переведення
дзвінків
Ви завжди зможете перевести дзвінок на потрібного співробітника за допомогою функцій
переведення дзвінка: простого та гарантованого переведення...
Детальніше
дзвінків
Голосове меню та
привітання
Ця функція надасть додаткові можливості, такі як підняття іміджу компанії та цілодобовий прийом дзвінків.
Детальніше
привітання
Переадресація для
гарантії зʼєднання
Ваші співробітники завжди зможуть відповісти на дзвінки до Вашої компанії завдяки переадресації (дублюванню) виклику при невідповіді на головному телефоні.
Детальніше
гарантії зʼєднання
Автом. дзвінок
Callback
Ви можете налаштувати автом. завершення та автом. вихідний дзвінок, з можливістю вибору
на яких номерах компаній він спрацює...
Детальніше
Callback
З'єднання зі
«своїм» менеджером
При дзвінку Ваших існуючих клієнтів вони потраплятимуть відразу на «свого» менеджера (завдяки функції Прив'язки Клієнт-Співробітник).
Детальніше
«своїм» менеджером
Навчання
співробітників
Ви можете прослуховувати розмови Ваших співробітників в онлайн-режимі та робити їм підказки нечутні для клієнтів.
Детальніше
співробітників
Розподіл
вхідних дзвінків
Вам будуть доступні потрібні алгоритми розподілу дзвінків у Вашій компанії:
дзвінок відразу усім співробітникам відділу...
Детальніше
вхідних дзвінків
Інтеграція з
CRM-системами
Інтеграція CRM та телефонії, надасть широкі можливості для розвитку бізнесу та зробить роботу компанії більш ефективною.
Детальніше
CRM-системами
Міні
СRM Teler
Вбудована CRM Teler дозволяє вести базу клієнтів.
Зручний пошук, фільтрація та детальна інформація щодо кожного клієнта.
Детальніше
СRM Teler
Замовити безкоштовну
консультацію? ЗАМОВИТИ
консультацію? ЗАМОВИТИ