Розширення для браузера
Google Chrome
Інструменти для ефективної роботи
працівника завжди під рукою
Розширення для браузера Google Chrome є персональним помічником для Вас та співробітників Вашої компанії. Завдяки розширенню, незалежно від того яку веб CRM Ви використовуєте, можна контролювати дзвінки, по яких потрібно передзвонити, прослуховувати записи дзвінків, швидко знаходити цікаву інформацію по дзвінках. Спливаючі повідомлення з ім'ям телефону, набір кліком за номером телефону заощадять багато Вашого часу і підвищать рівень обслуговування Вашої компанії.
Індикатор
пропущених дзвінків
пропущених дзвінків
Співробітники будуть в курсі справ в компанії, не відволікаючись від основної роботи.
Лічильник дзвінків за якими потрібно передзвонити, показує дзвінки, яким потрібно приділити увагу,
оновлюється лічильник автоматично.
Повідомлення
про вхідні дзвінки
про вхідні дзвінки
Повідомлення про вхідні дзвінки з ім'ям клієнта та посиланням на контакт у Вашій CRM.
Вітайте клієнтів на ім'я, оперативно отримуйте детальну інформацію про клієнта, клікнувши на
повідомлення в будь-якій вкладці браузера.
Дзвінок за допомогою кліку
по номеру
по номеру
Можливість здійснення дзвінка за допомогою кліку по номеру телефону як у Вашій CRM так і
на будь-якій іншій сторінці.
Журнал дзвінків
Дзвінки співробітника, дзвінки відділу, всі дзвінки компанії стали доступнішими.
Переглянути дані можна натиснувши на іконку розширення Phonet.
Фільтр в журналі дзвінків
і пошук дзвінків
і пошук дзвінків
Фільтр по співробітникам, напрямку, успішності дзвінка, пошук дзвінків за номером телефону,
імені клієнта та іншим критеріям.
Як почати використовувати
розширення для Google Chrome
розширення для Google Chrome
- Для встановлення доповнення в браузер, необхідно перейти в магазин Chrome, потім натиснути кнопку Встановити.
- Після встановлення клацніть лівою клавішею миші на піктограму Phonet у верхньому правому куті браузера.
- У вікні, введіть домен Вашого акаунта, email та пароль для входу. Потім натисніть кнопку Увійти.
Використовуйте розширення для роботи з CRM