Інтеграція з CRM

Працюйте з телефонією у Вашій CRM-системі

Отримати консультацію

CRM або CRM-система (від англ. Customer Relationship Management - система управління взаємовідносинами з клієнтами) - це спеціальні програми для бізнесу, які допомагають ефективно вести угоди та облік клієнтської бази.
Ключові можливості CRM: індивідуальні картки під кожного клієнта (з повною історією спілкування, покупок та суми угод), воронка продажів, автоматизація взаємодій з клієнтами (надсилання SMS, e-mail).

Натисніть назву CRM, щоб дізнатися про можливості інтеграції
All-Inclusive CRM
All-inclusive
  • спливаюча картка з CRM
  • дзвінок в один клік (Click-to-Call)
  • нагадування про пропущений дзвінок
  • запис розмов у картці
  • історія вхідних/вихідних дзвінків з можливістю прослуховування
Envybox
Envybox
  • дзвінок в один клік на номер телефону з картки клієнта
  • прослуховування дзвінків у картці контактів
  • створення ліда за дзвінком
  • автоматичне прикріплення дзвінка до контактів та угод
Inksy
Inksy
  • історія дзвінків у CRM (де відображено хто дзвонив, кому дзвонив, тривалість дзвінка, статус дзвінка) з прив'язкою до сутності "Клієнт"
Подивитись все
Iterios
Iterios
  • спливаюча картка при вхідному дзвінку
  • дзвінок кліком по номеру телефона
Intrum
Intrum
  • дзвінок в один клік на номер телефону клієнта/співробітника
  • спливаюча картка контакту
  • історія дзвінків
  • запис розмов з прослуховуванням у картці контакту
  • аналітика по співробітникам
  • гнучке налаштування сценаріїв вхідних дзвінків
  • налаштування доступу до дзвінків інших працівників
KeepinCRM
KeepinCRM
  • спливаюче повідомлення при дзвінку клієнта (з його ПІБ та інформацією, на який номер він дзвонить)
  • історія вхідних/вихідних у картці клієнта
  • дзвінок в один клік (Click-to-Call) з CRM
  • запис дзвінків з можливістю їх прослуховування
  • направлення дзвінка відповідальному (куратору) клієнта співробітнику
  • обробка дзвінків з кнопки зв'язку CallCatcher
  • передача UTM-міток CRM
Odoo
Odoo
  • показ картки (віконце-нотифікація) контакту при дзвінку;
  • створення картки ліда/контакту (з автозаповненням номера) при натисканні на нотифікацію;
  • здійснення дзвінка за номером телефону;
  • направлення дзвінка клієнта на його менеджера, що курує.
  • запис дзвінка та його прикріплення до контактної картки;
  • історія вхідних/вихідних дзвінків (журнал дзвінків).

Докладніше про впровадження модуля інтеграції уточнюйте у експертів Phonet (інтегратор ERP Ukraine)

Onebox
Onebox
  • дзвінок в один клік за номером телефону
  • спливаюче вікно під час дзвінків (для вхідних та вихідних)
  • запис та прослуховування дзвінків (розділ "Мої події")
  • історія дзвінків.
Planfix
Planfix
  • картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку
  • дзвінок в один клік (Click-to-Call) з CRM
  • автоматичне створення картки ліда після дзвінка або при натисканні на номер (на нотифікації)
  • історія вхідних/вихідних дзвінків у картці клієнта
  • запис дзвінків з можливістю їх прослуховування в CRM за посиланням
  • направлення дзвінка відповідальному (куратору) клієнта співробітнику
  • автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник
SugarCRM
SugarCRM
  • картка клієнта при вхідному дзвінку
  • створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
  • дзвінок за номером телефону
  • направлення дзвінка відповідальному у картці
SuiteCRM
Suite CRM
  • картка клієнта при вхідному дзвінку
  • створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
  • дзвінок за номером телефону
  • направлення дзвінка відповідальному у картці
U-ON Travel
U-ON Travel
  • картка клієнта при вхідному дзвінку
  • створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту
  • дзвінок за номером телефону
  • направлення дзвінка відповідальному у картці
  • прикріплення дзвінків з аудіозаписами у CRM, картку ліда/контакту (історія та статистика за дзвінками у CRM)
  • відображення імені телефону з CRM на дисплеї ip-телефону/soft-фону
YCLIENTS
YCLIENTS
  • картка клієнта (нотифікація) з CRM при дзвінку клієнта
  • створення "запису" та (або) контакту при вхідному дзвінку клієнта
  • історія вхідних/вихідних дзвінків у блоках "Філія мережі", "Мережа" (Журнали "Дзвінки" та "Записи" в розділі "Огляд")
  • прослуховування дзвінків (за посиланням) у картці клієнтів, журналі "Дзвінки" та "Запис" блоку "Філія мережі" + журналі "Дзвінки" блоку "Мережа"
  • автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник на рівні АТС.
Здоров'я Нації
Здоров'я Нації
  • картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку;
  • створення картки нового контакту (з автозаповненням номера);
  • швидкий доступ до картки існуючого контакту;
  • дзвінок за номером телефону.

Інтеграція реалізована на базі SugarCRM.

Зубна Фея
Зубна Фея
  • картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку;
  • створення картки нового контакту (з автозаповненням номера);
  • швидкий доступ до картки існуючого контакту;
  • дзвінок за номером телефону.

Інтеграція реалізована на базі SugarCRM.

Мій склад
Мій склад
  • картка клієнта при вхідному дзвінку
  • створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
  • дзвінок за номером телефону
  • направлення дзвінка відповідальному у картці
Отмечалка
Позначка
  • картка клієнта при вхідному дзвінку
  • швидкий доступ до інформації про клієнта
  • створення картки нового клієнта в CRM
  • дзвінки в один клік з CRM
ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ
0 800 218 500 безкоштовно по Україні