CRM або CRM-система (від англ. Customer Relationship Management - система управління взаємовідносинами з клієнтами) - це спеціальні програми для бізнесу, які допомагають ефективно вести угоди та облік клієнтської бази.
Ключові можливості CRM: індивідуальні картки під кожного клієнта (з повною історією спілкування, покупок та суми угод), воронка продажів, автоматизація взаємодій з клієнтами (надсилання SMS, e-mail).
Натисніть назву CRM, щоб дізнатися про можливості інтеграції
All-Inclusive CRM
- спливаюча картка з CRM
- дзвінок в один клік (Click-to-Call)
- нагадування про пропущений дзвінок
- запис розмов у картці
- історія вхідних/вихідних дзвінків з можливістю прослуховування
Envybox
- дзвінок в один клік на номер телефону з картки клієнта
- прослуховування дзвінків у картці контактів
- створення ліда за дзвінком
- автоматичне прикріплення дзвінка до контактів та угод
Inksy
- історія дзвінків у CRM (де відображено хто дзвонив, кому дзвонив, тривалість дзвінка, статус дзвінка) з прив'язкою до сутності "Клієнт"
Подивитись все
Iterios
- спливаюча картка при вхідному дзвінку
- дзвінок кліком по номеру телефона
Intrum
- дзвінок в один клік на номер телефону клієнта/співробітника
- спливаюча картка контакту
- історія дзвінків
- запис розмов з прослуховуванням у картці контакту
- аналітика по співробітникам
- гнучке налаштування сценаріїв вхідних дзвінків
- налаштування доступу до дзвінків інших працівників
KeepinCRM
- спливаюче повідомлення при дзвінку клієнта (з його ПІБ та інформацією, на який номер він дзвонить)
- історія вхідних/вихідних у картці клієнта
- дзвінок в один клік (Click-to-Call) з CRM
- запис дзвінків з можливістю їх прослуховування
- направлення дзвінка відповідальному (куратору) клієнта співробітнику
- обробка дзвінків з кнопки зв'язку CallCatcher
- передача UTM-міток CRM
Odoo
- показ картки (віконце-нотифікація) контакту при дзвінку;
- створення картки ліда/контакту (з автозаповненням номера) при натисканні на нотифікацію;
- здійснення дзвінка за номером телефону;
- направлення дзвінка клієнта на його менеджера, що курує.
- запис дзвінка та його прикріплення до контактної картки;
- історія вхідних/вихідних дзвінків (журнал дзвінків).
Докладніше про впровадження модуля інтеграції уточнюйте у експертів Phonet (інтегратор ERP Ukraine)
Onebox
- дзвінок в один клік за номером телефону
- спливаюче вікно під час дзвінків (для вхідних та вихідних)
- запис та прослуховування дзвінків (розділ "Мої події")
- історія дзвінків.
Planfix
- картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку
- дзвінок в один клік (Click-to-Call) з CRM
- автоматичне створення картки ліда після дзвінка або при натисканні на номер (на нотифікації)
- історія вхідних/вихідних дзвінків у картці клієнта
- запис дзвінків з можливістю їх прослуховування в CRM за посиланням
- направлення дзвінка відповідальному (куратору) клієнта співробітнику
- автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник
SugarCRM
- картка клієнта при вхідному дзвінку
- створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
- дзвінок за номером телефону
- направлення дзвінка відповідальному у картці
SuiteCRM
- картка клієнта при вхідному дзвінку
- створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
- дзвінок за номером телефону
- направлення дзвінка відповідальному у картці
U-ON Travel
- картка клієнта при вхідному дзвінку
- створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту
- дзвінок за номером телефону
- направлення дзвінка відповідальному у картці
- прикріплення дзвінків з аудіозаписами у CRM, картку ліда/контакту (історія та статистика за дзвінками у CRM)
- відображення імені телефону з CRM на дисплеї ip-телефону/soft-фону
YCLIENTS
- картка клієнта (нотифікація) з CRM при дзвінку клієнта
- створення "запису" та (або) контакту при вхідному дзвінку клієнта
- історія вхідних/вихідних дзвінків у блоках "Філія мережі", "Мережа" (Журнали "Дзвінки" та "Записи" в розділі "Огляд")
- прослуховування дзвінків (за посиланням) у картці клієнтів, журналі "Дзвінки" та "Запис" блоку "Філія мережі" + журналі "Дзвінки" блоку "Мережа"
- автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник на рівні АТС.
Здоров'я Нації
- картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку;
- створення картки нового контакту (з автозаповненням номера);
- швидкий доступ до картки існуючого контакту;
- дзвінок за номером телефону.
Інтеграція реалізована на базі SugarCRM.
Зубна Фея
- картка клієнта (нотифікація) при вхідному дзвінку;
- створення картки нового контакту (з автозаповненням номера);
- швидкий доступ до картки існуючого контакту;
- дзвінок за номером телефону.
Інтеграція реалізована на базі SugarCRM.
Мій склад
- картка клієнта при вхідному дзвінку
- створення картки та автозаповнення номера телефону/відповідального в картці ліда/контакту/попереднього контакту
- дзвінок за номером телефону
- направлення дзвінка відповідальному у картці
Отмечалка
- картка клієнта при вхідному дзвінку
- швидкий доступ до інформації про клієнта
- створення картки нового клієнта в CRM
- дзвінки в один клік з CRM