Інтеграція CRM SalesDrive
з Віртуальною АТС Phonet

Функціональна та доступна українська CRM-система

Отримати консультацію

SalesDrive – це українська CRM-система, в якій буде також легко працювати, як у Excel, використовуючи потужний функціонал сучасної CRM-системи: картку контакту, завдання, вирву продажів, історію спілкування з клієнтом, звіти, налаштування прав доступу, інтеграцію з сайтом, e-mail, телефонією.

Об'єднайте телефонію Phonet з CRM SalesDrive і отримайте потужний драйвер продажів для вашого бізнесу!

Можливості CRM SalesDrive з Віртуальною АТС Phonet

КонтактиКонтакти

  • Дзвінки в історії комунікацій контакту
  • Прослуховування запису дзвінка з контактної картки
  • Дзвінок в 1 клік з картки контакту/списку контактів
  • Спливаюче вікно контакту під час дзвінка
  • Створення контакту з дзвінка на
    1 клік

ЗаявкиЗаявки

  • Дзвінки в історії комунікацій
  • Прослуховування запису дзвінка з картки заявки
  • Дзвінок в 1 клік з картки заявки/списку заявок
  • Створення заявки з дзвінка на 1 клік

ДзвінкиДзвінки

  • Відстеження пропущених дзвінків
  • Звіти за дзвінками по днях/за часом доби/по менеджерам
  • Список дзвінків
  • Розмежування доступу до дзвінків
  • Направлення дзвінка відповідальному менеджеру
  • Коментар до дзвінка

Call-TrackingРеклама

  • Аналітика Call-Tracking (під час встановлення різних номерів під різні рекламні кампанії)
  • Відстеження кількості дзвінків, заявок, продажів з кожної рекламної кампанії
Спливаюча картка контакту

При вхідному дзвінку SalesDrive спливає картка з даними клієнта, і менеджер ще до підняття трубки бачить, хто дзвонить, а також всю інформацію за заявками даного клієнта.

У разі потреби він може швидко відредагувати дані, додати заявку чи коментарі до дзвінка.

При дзвінку нового клієнта картку контакту можна створити прямо у спливаючому вікні.

Спливаюча картка контакту
Історія та аудіо записи дзвінків у картці клієнта
Історія та аудіо записи дзвінків у картці клієнта

Аудіозаписи всіх вхідних та вихідних розмов з клієнтами автоматично прикріплюються до карток відповідних контактів та заявок.

Їх можна прослухати прямо з CRM та переглянути коментарі до дзвінків.

Відстеження пропущених дзвінків

У CRM SalesDrive легко та просто проконтролювати наявність пропущених дзвінків у компанії завдяки спеціальному інформеру.

Також, якщо співробітник не відповів на вхідний дзвінок, йому формується завдання з передзвону, яке знімається автоматично лише коли за пропущеним дзвінком передзвонили.

Відстеження пропущених дзвінків
Набір номера в CRM в один клік
Набір номера в CRM в один клік

У SalesDrive набрати номер можна просто клікнувши на нього мишкою у картці контакту та заявки або у списку контактів, заявок чи дзвінків.

Система дозволяє телефонувати як через апаратний, так і програмний IP-телефон (софтфон).

Направлення вхідного дзвінка відповідальному співробітнику

Для економії часу на перемиканні в CRM можна надсилати вхідні дзвінки на менеджера клієнта.

Направлення вхідного дзвінка відповідальному співробітнику
Аналітика ефективності рекламних кампаній (Сall-Tracking)
Аналітика ефективності рекламних кампаній
(Сall-Tracking)

SalesDrive дає більше інструментів для відстеження ефективності Вашого маркетингу та реклами.

Прямо в CRM можна побачити аналітику з Call-Tracking (при встановленні різних номерів для різних рекламних компаній), а також скільки онлайн заявок і заявок по телефону принесла кожна рекламна кампанія.

Акційна пропозиція

Спеціально для нових та діючих клієнтів Phonet

Віртуальна АТС + CRM SalesDrive
Підключити
0 800 218 500 безкоштовно по Україні