Інтеграція CRM SalesDrive
з Віртуальною АТС Phonet
Функціональна та доступна українська CRM-система
Отримати консультаціюSalesDrive – це українська CRM-система, в якій буде також легко працювати, як у Excel, використовуючи потужний функціонал сучасної CRM-системи: картку контакту, завдання, вирву продажів, історію спілкування з клієнтом, звіти, налаштування прав доступу, інтеграцію з сайтом, e-mail, телефонією.
Об'єднайте телефонію Phonet з CRM SalesDrive і отримайте потужний драйвер продажів для вашого бізнесу!
Можливості CRM SalesDrive з Віртуальною АТС Phonet
Контакти
- Дзвінки в історії комунікацій контакту
- Прослуховування запису дзвінка з контактної картки
- Дзвінок в 1 клік з картки контакту/списку контактів
- Спливаюче вікно контакту під час дзвінка
- Створення контакту з дзвінка на
1 клік
Заявки
- Дзвінки в історії комунікацій
- Прослуховування запису дзвінка з картки заявки
- Дзвінок в 1 клік з картки заявки/списку заявок
- Створення заявки з дзвінка на 1 клік
Дзвінки
- Відстеження пропущених дзвінків
- Звіти за дзвінками по днях/за часом доби/по менеджерам
- Список дзвінків
- Розмежування доступу до дзвінків
- Направлення дзвінка відповідальному менеджеру
- Коментар до дзвінка
Реклама
- Аналітика Call-Tracking (під час встановлення різних номерів під різні рекламні кампанії)
- Відстеження кількості дзвінків, заявок, продажів з кожної рекламної кампанії
При вхідному дзвінку SalesDrive спливає картка з даними клієнта, і менеджер ще до підняття трубки бачить, хто дзвонить, а також всю інформацію за заявками даного клієнта.
У разі потреби він може швидко відредагувати дані, додати заявку чи коментарі до дзвінка.
При дзвінку нового клієнта картку контакту можна створити прямо у спливаючому вікні.
Аудіозаписи всіх вхідних та вихідних розмов з клієнтами автоматично прикріплюються до карток відповідних контактів та заявок.
Їх можна прослухати прямо з CRM та переглянути коментарі до дзвінків.
У CRM SalesDrive легко та просто проконтролювати наявність пропущених дзвінків у компанії завдяки спеціальному інформеру.
Також, якщо співробітник не відповів на вхідний дзвінок, йому формується завдання з передзвону, яке знімається автоматично лише коли за пропущеним дзвінком передзвонили.
У SalesDrive набрати номер можна просто клікнувши на нього мишкою у картці контакту та заявки або у списку контактів, заявок чи дзвінків.
Система дозволяє телефонувати як через апаратний, так і програмний IP-телефон (софтфон).
Для економії часу на перемиканні в CRM можна надсилати вхідні дзвінки на менеджера клієнта.
(Сall-Tracking)
SalesDrive дає більше інструментів для відстеження ефективності Вашого маркетингу та реклами.
Прямо в CRM можна побачити аналітику з Call-Tracking (при встановленні різних номерів для різних рекламних компаній), а також скільки онлайн заявок і заявок по телефону принесла кожна рекламна кампанія.
В «Звіт по часу доби» Ви можете переглянути і оцінити, скільки в компанії в цілому було прийнято вхідних дзвінків, виконано успішних вихідних, а скільки вхідних — пропущено.
І все це можна побачити по кожному робочому часу!
У «Звіті по користувачам» Ви зможете оцінити ефективність кожного Вашого співробітника за кількістю та тривалістю скоєних та прийнятих дзвінків.
У «Звіті по дням» Ви можете обрати потрібний період, і наочно побачити на графіку, скільки до компанії надійшло вхідних, у т.ч. пропущених, а скільки співробітники зробили вихідних дзвінків.
Акційна пропозиція
Спеціально для нових та діючих клієнтів Phonet