Інтеграція
CRM amoCRM з телефонією
Допомагає організувати ефективний відділ продажу
Отримати консультаціюAmoCRM – це зручна онлайн система для роботи з клієнтами з усіма найновішими інструментами ведення угод, включаючи просунуту вирву продажів. Вона настільки інтуїтивно зрозуміла та барвиста, що Вашій команді потрібно буде мінімум часу для її освоєння.
Що дає інтеграція amoCRM та ip телефонії Phonet? Наша нова Інтеграція 2.0 – це просунуті можливості для роботи з телефонними заявками, клієнтським спілкуванням та аналізу інтернет-реклами прямо у CRM для Відділу продажу та Маркетингу.
Чи потрібне якісне впровадження amoCRM, телефонія бізнес рівня та інструменти для аналітики ефективності інтернет-реклами? Зверніться до експертів Phonet!
нові можливості роботи зі дзвінками прямо у Вашій amoCRM
- • завдання пропущеного дзвінка від клієнта
- • нерозібрану угоду після пропущеного
дзвінка від нового клієнта - • нерозібрана угода після дзвінка за яким
не створено картку
- • повна статистика за дзвінками відділів
та співробітників прямо в amoCRM - • аналітика дзвінків з фільтрацією за періодом,
сутністю CRM, кількістю та тривалістю
- • набір кліком за номером покупця
- • спливна картка з ім'ям контакту
- • прикріплення дзвінків до контактної картки
- • дзвінки відповідальному у картці
- • набір кліком за номером контакту
- • перегляд журналу дзвінків у CRM
- • фільтрація дзвінків по вхідних та вихідних
- • прослуховування та скачування записів розмов
- • найкращий пошук через плагін Phonet для Google Chrome
- • спливна картка з назвою компанії
- • прикріплення дзвінків у картку компанії
- • дзвінки відповідальному у картці
- • набір кліком за номером контакту
При дзвінку клієнта до Вашої компанії, Віртуальна АТС Phonet повідомляє AmoCRM про дзвінок. Ще до відповіді на дзвінок Ви побачите, в особистому кабінеті AmoCRM, спливаюче повідомлення з ім'ям та назвою компанії клієнта, який дзвонить.
Не потрібно витрачати час, набираючи номер на Вашому телефоні. Тепер при роботі в AmoCRM Ви можете кликати за номером клієнта, при піднятті трубки віртуальна АТС Phonet автоматично телефонуватиме Вашому клієнту. Набір кліком можна виконувати як у вкладці з контактною інформацією, так і у списку контактів.
Після закінчення кожної розмови з клієнтом, Віртуальна АТС Phonet прикріплює інформацію про дзвінок у картку клієнта. Тепер підготуватись до дзвінка потенційному клієнту стало ще легше. Для цього не потрібно шукати попередніх розмов в історії дзвінків. Всі дзвінки та коментарі відразу в картці клієнта. Слухайте онлайн або завантажуйте цікаві для Вас записи, не переходячи в інші вкладки або програми, прямо з картки клієнта в AmoCRM.
При повторному дзвінку до Вашої компанії, як правило, клієнт потрапляє на секретаря або співробітника з яким він раніше не говорив, повторні уточнення займають і його час і час Ваших співробітників. Тепер ця проблема вирішена і клієнт автоматично спрямовуватиметься віртуальною АТС Phonet на потрібного йому співробітника при дзвінку до Вашої компанії. Працює ця прив'язка завдяки встановленому значенню у картці клієнта AmoCRM, відповідального співробітника.
У розділі «Аналітика», в закладці «Дзвінки» AmoCRM, завдяки інтеграції Віртуальної Phonet з AmoCRM, Ви зможете бачити наочні графіки, що показують статистику за дзвінками Вашого відділу продажу в цілому та кожного співробітника окремо. Ця інформація буде доступна у числовому вигляді та у графічному. Ви зможете бачити кількість вхідних та вихідних дзвінків, їх тривалість, з можливістю фільтрації як за період, що цікавить, так і сегментуючи їх за тривалістю розмови, а також статусом дзвінка.
У журналі дзвінків, який можна переглянути через вкладку «Аналітика», представлена ​​історія дзвінків з можливістю фільтрації окремо за вхідними та вихідними. Прослуховуйте та завантажуйте записи розмов прямо з Вашої CRM, а для зручнішого пошуку дзвінків використовуйте розширення Phonet для браузера Google Chrome.
У разі пропущеного дзвінка від клієнта, який раніше звертався до Вашої компанії (вже була створена картка контакту або компанії), при інтеграції з ip-телефонією Phonet, для співробітника відразу буде створено завдання передзвонити за пропущеним дзвінком у розділі "Завдання" AmoCRM і також прямо в картці контакту/компанії.
Якщо Ваш співробітник пропустив дзвінок з номера за яким раніше не була створена картка або з нового номера, то в розділі "Угоди" AmoCRM у вкладці "Нерозібране" буде автоматично створено заявку на нову угоду, яку можна перекладати за етапами продажу.
У картці контакту Вашої amoCRM разом з конверсіями за дзвінками тепер передаються нові параметри, які допоможуть швидко аналізувати ефективність інтернет-реклами та вартість залучення клієнта, а саме:
UTM-мітки (джерело, канал, кампанія, оголошення, ключове слово), Google Client ID, IP-адреса клієнта, Referer.
У лівій частині картки відображатимуться параметри по останньому дзвінку (конверсії), а в правій частині — вся історія конверсій з дзвінками як із системи Call-Tracking, так і при замовленні зворотного дзвінка на сайті через «Кнопку зв'язку» - віджета CallCatcher.