Інтеграція Бітрікс24
з ip-телефонією (Віртуальною АТС)
Phonet
Підключіть інтеграцію Бітрікс24 з ip-телефонією (Віртуальною АТС) Phonet від 479 грн/міс для можливості контролю та автоматизації бізнесу!
Отримати консультаціюБітрікс24 - це справжній корпоративний портал Вашої компанії, в якій є CRM з контакт-центром, мультиворонками та аналітикою, можливість спільної роботи над завданнями та проектами, внутрішня соціальна мережа, чат та багато іншого.
Бітрікс24 та телефонія Phonet – це найкращий інструмент для якісного відпрацювання дзвінків та збільшенням продажів. З Інтеграцією 2.0 з'являються додаткові можливості для побудови наскрізної аналітики – передача utm-міток у картку з кожною конверсією за дзвінком.
Отримайте знижку на комплексне використання Бітрікс24 та IP-телефонії від Phonet!
Як працювати з телефонією в Бітрікс24 при інтеграції
з віртуальною АТС Phonet?
Прийом вхідних дзвінків у CRM
(від нового та існуючого контакту)
Як дізнатися хто на лінії, ще до відповіді на дзвінок? Зі спливаючою внутрішньою карткою Ваші
співробітники відразу розумітимуть, дзвонить новий або існуючий клієнт, подивитися його угоди,
середній чек, історію спілкування.
При дзвінку від нового контакту - в один клік створюється
лід.
відповідальному менеджеру
Зазвичай кожен співробітник відділу продажів працює зі своїм переліком клієнтів, який закріплюється за ними з початком першої угоди. Для того, щоб клієнт не потрапляв щоразу на нового менеджера, особливо при купівлі складного продукту, реалізована спеціальна функція – прив'язка «Клієнт – співробітник». Тепер, телефонуючи в компанію, клієнт завжди з'єднуватиметься зі «своїм» менеджером!
Як зробити Вихідний дзвінок з CRM
(Click-to-Call)
Як зателефонувати з Бітрікс24? Робіть це миттєво, просто клацнувши за номером телефону клієнта! Тепер не потрібно витрачати час, набираючи цифри вручну на програмному або IP-телефоні. Функція доступна з будь-якого браузера.
Обробка дзвінків у Bitrix24
під час дзвінка
Що робити, якщо не встигли відповісти на дзвінок від нового контакту? Не втрачати ж клієнта! На основі нового номера Віртуальна АТС Phonet вже АВТОМАТИЧНО створила лід, який знаходиться в Бітрікс24 в розділі CRM/Ліди/Необроблений. Налаштувати автоматичне створення ліда можна як для вхідних, так і вихідних дзвінків у компанії (за бажанням).
Потрібно нагадати важливі деталі замовлення, технічного завдання або редагування проектів, які раніше обговорювали з клієнтом по телефону? З автоматичним записом вхідних та вихідних дзвінків прослухати потрібну розмову з клієнтом можна прямо в Бітрікс. Записи доступні у Картці клієнта та розділі «Телефонія» / «Деталізація дзвінків».
Виберіть свій тарифний план Бітрікс24
Безкоштовна
версія:
- Проект:
(макс. 12 користувачів, 5 ГБ у хмарі,
100 записів дзвінків/міс.)
Розширені
можливості:
- Проект+: 499 грн/міс
(макс. 24 користувачів та 24 ГБ у хмарі) - CRM+: 1200 грн/міс
(макс 6 користувачів та 50 ГБ у хмарі) - Команда: 2200 грн/міс
(макс. 50 користувачів та 100 ГБ у хмарі) - Компанія: 4400 грн/міс
(необмежено користувачів та місця у хмарі)
Варіанти інтеграції
Phonet Хмара
+
Бітрікс Хмара
Phonet Хмара
+
Бітрікс Коробка
Phonet Коробка
+
Бітрікс Хмара
Phonet Коробка
+
Бітрікс Коробка
Як поєднати мою Віртуальну АТС та CRM Бітрікс24?
Читати інструкцію- 1. Чи є обмеження для телефонії у безкоштовній версії Проект?
Ключовим обмеженням за функціоналом телефонії у безкоштовній версії – це кількість записів розмов.
У тарифі Проект встановлено ліміт на зберігання лише 100 записів розмов на місяць для ВСІЙ компанії.
Це означає, що менше, ніж через тиждень роботи аудіозапису розмов співробітників з клієнтами перестануть прикріплюватися до картки сутностей (Ліди, Контакти, Компанії) та бути доступними у Журналі дзвінків Бітрікса.
При цьому прослухати запис можна у Особовому Кабінеті Віртуальної АТС Phonet Вашої компанії.
- 2. Як впливає кількість місця у хмарі тарифу Бітрікс24 на телефонію?
-
Місце у хмарі для кожної CRM, як об'єм диску на Вашому комп'ютері, визначає скільки різних файлів - сканів рахунків, договорів, графіків, текстових документів, картинок - можливо завантажити співробітниками в систему Вашого Бітрікс24 для виконання завдань, проектів, закриття угод.
Також сюди відносяться і записи дзвінків, які передаються в Бітрікс24 через IP-телефонію Phonet.
Залежно від тарифу Бітрікс24 - для кожної CRM 5ГБ, 24ГБ, 50ГБ, 100ГБ або необмежено для пакету Компанія.
Одна хвилина запису розмови займає 120КБ.
- 3. Налаштування інтеграції з Віртуальною АТС або підключення SIP-конектора?
-
Для з'єднання АТС та CRM Бітрікс можна використовувати модуль інтеграції Phonet
або модуль від Бітрікс - SIP-конектор.
У чому різниця?Модуль Phonet Модуль SIP-коннектор Додаткова
Абон. плата за модуль
(до основного тарифу)0 грн
(вхідні/вихідні)199 грн/міс.*
(для вихідних дзвінків)Маршрутизація дзвінків Налаштовується в АТС. Додатково налаштовується в Бітрікс24 (адміністратором або інтегратором CRM) Доступність У всіх тарифних планах CRM Bitrix та пакетах IP АТС Phonet - “Компанія”, "Корпорація", "Коробка" У всіх тарифних планах CRM Bitrix та IP АТС Phonet * При налаштуванні модуля SIP-конектор для тесту вихідних дзвінків перші 60 хвилин надаються безкоштовно. Після вичерпання даного ліміту необхідно вносити оплату в розмірі 199 грн/міс.
- 4. Як налаштувати доступ до Журналу дзвінків, записів розмов для різних співробітників у CRM Бітрікс
-
Різні права доступу до журналу дзвінків, записів розмов та інших параметрів телефонії можна налаштувати у платних тарифах Бітрікс24 "Команда" та "Компанія", а також Коробкової версії CRM.
Це робиться на рівні “ролей” у розділі “Телефонія” / “Налаштування телефонії” / “Права доступу”, які можна додавати та редагувати.
Стандартно передбачено 4 ролі: "Адміністратор", "Директор", "Начальник відділу", "Менеджер".