Call-Tracking Сучасний інструмент для детального аналізу дзвінків та джерел трафіку, які дають найбільший прибуток
Контролюйте ефективність рекламних
кампаній та джерел трафіку на ваш сайт
Кому буде корисним Pho net Call-tracking?
Дозволить відстежувати ефективність каналів розміщення реклами
Контролювати витрати рекламного бюджету
Збільшити задоволеність клієнта вашими послугами
Робити повні звіти за дзвінками для клієнтів
Повністю контролювати конверсію сайту
Аналізувати ефективність джерел трафіку
Відстеження та контроль конверсій сайту у телефонні дзвінки
Відстеження ефективності рекламних каналів та джерел трафіку
Ефективне витрачання рекламного бюджету
- Відвідувач переходить на Ваш сайт, натиснувши на оголошення, банера або з іншого джерела
- Кожному відвідувачу присвоюється свій унікальний номер телефону, який відображається йому на сайті
- Дзвінок надходить менеджеру, віртуальна АТС фіксує номери телефонів усіх, хто зателефонував із записами розмов і докладною аналітикою джерел трафіку.
- Ви зможете формувати графіки та звіти з усіма необхідними показниками рекламних кампаній: джерело переходу, кампанія, ключове слово.
Встановити код на сайт
Підключити телефонні номери
Додати відстеження цілей у Google Analytics
Використання одного номера: 75 грн/місяць
Замовити- Найвигідніші тарифи
- Комплексне рішення
- Детальні звіти з графіками та таблицями
- Що таке CallTracking?
-
Call-Tracking — це сервіс для відстеження кількості дзвінків з різних рекламних каналів або окремих рекламних елементів (ключових слів, банерів), що надійшли в компанію, шляхом автоматичного підрахунку кількості дзвінків, що надійшли на різні номери. Окремі номери можуть закріплюватися за різними рекламними каналами (Статичний коллтрекінг) або за різними відвідувачами, що одночасно знаходяться на сайті (Динамічний коллтрекінг).
Порівнюючи кількість дзвінків, що надходять з різних рекламних джерел або рекламних елементів (ключових слів, банерів, оголошень), можна оцінити ефективність реклами. Для цього або кожному рекламному каналу присвоюється свій «власний номер телефону» (Статичний коллтрекінг) або кожному відвідувачу сайту відображається «власний унікальний номер телефону» закріплений за ним на час перегляду сайту (Динамічний коллтрекінг).
- У чому різниця між динамічним кол-трекінгом та статичним кол-трекінгом?
-
Динамічний Кол-трекінг - це спосіб відстеження ефективності інтернет реклами шляхом відображення та закріплення за кожним відвідувачем сайту унікального (на час його перебування на сайті) номеру телефону. Номер закріплюється за відвідувачем на умовно прийнятий час перебування його на сайті – час сеансу. Як правило, це 5 хвилин, але може налаштовуватися й інше значення (чим більше значення, тим більше номерів будуть використовуватися через більший час перебування на сайті). У разі дзвінка за цим номером протягом сеансу, з дзвінком в журналі зв'язується інформація про джерело переходу на сайт (UTM мітки).
Статичний Колл трекінг — це спосіб відстеження ефективності офлайн реклами, SMS активності або реклами на сторонніх онлайн майданчиках, шляхом закріплення окремого номеру телефону за кожним рекламним каналом чи майданчиком. Надалі Ви можете порівнювати кількість дзвінків, що надійшли на різні номери, а значить кількості згенерованих певним джерелом чи майданчиком потенційних клієнтів. Користувач може не відвідувати Ваш сайт і дзвонити на номер який вказаний в офлайн рекламі, SMS повідомленні або на сторонньому онлайн майданчику. У зв'язку з цим відсутні і UTM мітки оскільки вони можуть бути отримані тільки в результаті переходу (див. Динамічний Кол-трекінг).
- Які можливості я отримаю за допомогою Phonet CallTracking?
-
Використовуючи Phonet Call Tracking Ви отримаєте інформацію про те, скільки дзвінків за період, що Вас цікавить, надійшло з певного рекламного каналу, аж до кожного рекламного елементу:
- пошукової системи
- сайту
- рекламного оголошення
- ключового слова
- банера
- листи e-mail розсилки
- і т.д.
Дані вилучаються з посилань на Ваш сайт, включаючи позначені utm-мітками посилання з презентацій або файлів у pdf, doc/docx, odt та ін., за якими відбувся перехід на сайт. Таким чином, Ви отримуєте повний облік дзвінків та дані про джерела дзвінків.
Переглядати всі дані можна в:
- особистому кабінеті користувача Віртуальної АТС Phonet (у вигляді таблиць та графіків)
- Google Analytics При візиті клієнта дзвінки передаються як одна подія для кожного клієнта. На події можна налаштувати конверсії
- Як працює Call Tracking?
-
Загальний принцип роботи Call Tracking досить простий.
На сайті встановлюється програмний код Phonet Call Tracking, що підмінює номери таким чином, що кожен з відвідувачів, що знаходяться одночасно, на сайті бачить номер телефону, що відображається на даний момент тільки йому.
Номер закріплюється за відвідувачем на час перебування на сайті (стандартно приймається умовне значення 30 хвилин, але може встановлюватися й інше).
Завантажуючи сторінку сайту, веб-браузер відвідувача запитує встановлений на ній код Phonet Call-Tracking та передає Віртуальній АТС інформацію про джерело переходу на сайт.
Унікальний номер телефону, пов'язаний з певним переходом. Таким чином, стає зрозуміло з якого джерела потрапив на сайт відвідувач.
Для більш детальних даних про джерело переходу, посилання на сайт (кліком по якій відвідувач потрапляє на нього) вписується додаткова інформація про джерело, що називається utm-міткою. Ця мітка є звичайною текстовою інформацією, дописаною до адреси сторінки сайту, на яку веде посилання за загальноприйнятими стандартами скорочення, що розкриває детальні дані про джерело переходу.
- Навіщо потрібно відстеження дзвінків із сайту?
-
Відстеження дзвінків з сайту (Call-Tracking) потрібно для оцінки ефективності рекламної кампанії, щоб зрозуміти вкладення якої реклами дають дзвінки від потенційних клієнтів, а які джерела просто з'їдають рекламний бюджет.
Побачити з яких рекламних каналів приходить Ваша реальна цільова аудиторія (якісний трафік) порівнявши показники відношення кількості переходів з цього каналу до кількості дзвінків, що надходять.
Відповідно відстежуючи з яких джерел, сайтів, ключових слів, банерів скільки дзвінків надходить, можна збільшити вкладення в канали, що приводять клієнтів, і зменшити вкладення або зовсім відмовитися від малоефективних.
Причому, відстеження дзвінків з використанням динамічного кол-трекінгу (Phonet Call-Tracking) допоможе побачити та проаналізувати ефективність роботи кожного окремого ключового слова (банера), тому що зрештою одне або кілька ключових слів може або давати найбільшу конверсію, або навпаки «зливати гроші всієї кампанії. І побачити це допоможе динамічний Phonet Call Tracking.
Це в рази може зменшити рекламний бюджет, або значно підвищити окупність коштів, що вкладаються в «правильну» рекламу. Додатково Ви зможете перейти на роботу з рекламними системами (Google Adwords) з ​​оплатою за конверсію/цільову дію (дзвінок), коли система сама оптимізуватиме покази для того, щоб залучити до Вас цільовий трафік.
Маючи дані про ефективність рекламних джерел, Ви також зможете здійснити більш точне планування майбутніх результатів пов'язаних з додатковими вкладеннями в ті чи інші рекламні канали — зрозуміти вартість залучення клієнта.
Таким чином, відстеження дзвінків (Call-Tracking) потрібне для:
- аналізу ефективності поточних рекламних кампаній
- аналізу ефективності окремих рекламних елементів
- оптимізації рекламного бюджету
- переходу на оплату за дзвінки з рекламними системами (Google Adwords)
- мати можливість планування рекламних вкладень
- Як відстежувати джерела вхідних дзвінків?
-
Початкове налаштування
- Встановити код спеціального лічильника Phonet Call-Tracking на сайт для реєстрації відвідувань
- 7 днів лічильник від Фонет аналізує відвідування, тому що відвідуваність змінюється в залежності від дня тижня і аналіз повного тижня даватиме точні цифри максимальної відвідуваності сайту. стандартна тривалість перебування відвідувачів сайту для більшості сайтів, або інший заданий індивідуальний час сесії, виходячи з особливостей перегляду відвідувачами саме Вашого сайту)
- Замовити та підключити відповідну кількість номерів телефонів для Call-Tracking'а, дізнавшись, завдяки лічильнику Фонет Коллтрекінгу, яка кількість відвідувачів знаходиться на Вашому сайті одночасно
- Яку систему аналітики передає інформація про дзвінки на номери в Phonet Call-Tracking?
-
Інформація про дзвінки передається до наступних систем:
- розділ Calltracking в особистому кабінеті Віртуальної АТС
- в Google Analytics - передається одна подія про дзвінки з кожного візиту (сесії)
- На що мені потрібно звернути увагу при налаштуванні Call-Tracking, щоб отримати детальні коректні аналітичні дані про джерела переходів та дзвінки на мій сайт?
-
Для отримання детальних даних про переходи, додайте до оголошень і банерів у рекламних кампаніях utm мітки для коректного відстеження джерел вхідних дзвінків.
Налаштуйте реєстрацію конверсій за подіями в Google Analytics, що передаються від Phonet, при дзвінках на номери в коллтрекінгу
- Як створити utm мітку для відстеження ключового слова, за яким можна відстежити дзвінок з сайту?
-
UTM-мітка - це додаткові дані, вписані у посилання на сторінку Вашого сайту після адреси самої сторінки (URL), на яку веде посилання, після знаку “?”. Ці дані «розповідають» за яким саме оголошенням (ключовим словом) або банером клікнув відвідувач, щоб потрапити на сайт. Деталізуючі джерело переходу параметри (utm-мітка) вписуються у загальноприйнятому скороченому вигляді через знак “&”.
UTM мітки можуть бути відсутніми, тому що не є обов'язковою складовою переходів, а є лише прикладом якісного складання інтернет реклами.
- Що буде, якщо одночасних клієнтів більше, ніж номерів телефонів?
-
Якщо на сайт одночасно увійде більше відвідувачів, ніж підключено номерів для підміни, то всім відвідувачам, на яких не вистачило підмінних номерів, буде показаний основний номер телефону сайту, що не бере участі в підміні. Такий основний номер, що не бере участі в заміні, обов'язково повинен бути залишений. Щоб уникнути ситуації, коли на сайт зайшло кількість відвідувачів більше запланованого (ніж підключено підмінних номерів) у Phonet Call-Tracking (PCT) немає жодного номера для відображення таким відвідувачам.
Дані за кількістю дзвінків на основний номер, що не бере участі в заміні, будуть відображатися в загальній таблиці розділу Call-Tracking в особистому кабінеті Phonet, тільки якщо цей номер доданий в PCT з позначкою «статичний». Але аналітика за джерелами переходів на сайт відвідувачів, яким він відобразився, буде недоступна. Лічильник PCT, у вкладці «Номери» розділу налаштувань, завжди буде показувати скільки підмінних номерів Вам не вистачає для того, щоб кожному відвідувачу, що одночасно переглядає Ваш сайт, відображався унікальний номер.
- Чи можна підключити вже наявні номери з сайту до CallTracking?
-
Для коректності результатів колл-трекінгу не варто підключати до динамічного коллтрекінгу Ваші існуючі номери, оскільки:
- Якщо йдеться про основні номери, їх можна підключити в динамічний коллтрекінг з позначкою «статичний номер». Для того щоб бачити в єдиній таблиці Фонет Коллтрекінга дані за загальною кількістю дзвінків, що надійшли за цікавий для Вас період як на підмінні номери, так і на основний номер для порівняння даних. У разі нестачі підмінних номерів, при одночасному перебування на Вашому сайті більшої кількості відвідувачів, ніж кількість підмінних номерів, відвідувачам на яких не вистачило номерів для заміни, буде відображатися основний номер.
- Ваші існуючі номери, з яких раніше здійснювалися вихідні дзвінки і які знаходилися на сайті та в рекламі могли бути збережені клієнтами, що може призвести до спотворення даних по дзвінках у кол-трекінгу, тому що на закріплений номер у момент перебування на сайті відвідувача може зателефонувати зовсім інший клієнт.
З цієї ж причини не рекомендується використовувати підключені в динамічний колтрекінг підменні номери для вихідних дзвінків. Також рекомендуємо переглядати статистику PCT за дзвінками вперше або унікальними дзвінками, а не по всіх дзвінках, щоб відсіяти повторні дзвінки клієнтів, що передзвонюють до Вас повторно (слово можна видалити) вже без переходів по рекламі.
- У нас вже є номер підключений до Віртуальної АТС, можна ми на нього просто переадресацію поставимо з номерів, які повинні підмінятись на сайті і не додаватимемо їх у Фонет Коллтрекінг? Так працюватиме?
-
Ви не отримаєте детальної інформації за джерелами дзвінків, у випадку, якщо Ви не додасте до Фонету Коллтрекінг номери з яких налаштована переадресація (які відповідно повинні відображатися/підмінятися на сайті) на підключений до Віртуальної АТС Фонет sip-номер, оскільки АТС не бачитиме і обробляти дані щодо дзвінків на такі непідключені в кол-трекінг номерах. Ви зможете бачити детальні дані щодо кількості дзвінків, що надходять з певного рекламного каналу або елементу (оголошення, банера, ключового слова), тільки якщо для кожного номера з якого налаштовується переадресація, буде виділено окремий закріплений за ним сип-номер підключений до Віртуальної АТС Фонет, доданий у Фонет Колтрекінг. У цьому випадку потрібно буде оплачувати вартість кожної хвилини переадресованого дзвінка за тарифами оператора,
Порівнюючи кількість дзвінків, що надходять з різних рекламних джерел або рекламних елементів (ключових слів, банерів, оголошень), можна оцінити ефективність реклами. Для цього або кожному рекламному каналу присвоюється свій «власний номер телефону» (Статичний коллтрекінг) або кожному відвідувачу сайту відображається «власний унікальний номер телефону» закріплений за ним на час перегляду сайту (Динамічний коллтрекінг).
Пояснення: наприклад, якщо переадресація налаштована з Vodafone на міський номер, то потрібно буде за кожну хвилину переадресованого дзвінка сплатити за вихідний дзвінок за умовами тарифікації вихідних дзвінків підключеного тарифного плану Vodafone на міський номер.
- На який час буде закріплений за відвідувачем на сайті номер, що відобразився, підключений до кол-трекінгу?
-
Унікальний номер для заміни буде закріплений за відвідувачем на період сесії 30 хвилин (прийнятий стандарт).
Якщо Ви знаєте, що більшість відвідувачів Вашого сайту проводять на ньому менше 30 хвилин, то Ви можете зменшити час сесії відповідно до того, скільки часу проводить абсолютна більшість відвідувачів (90-99%) саме на Вашому сайті, наприклад, 10 хвилин. Тоді віджет Phonet Call-Tracking відобразить Вам меншу кількість номерів, що потрібні для відстеження, оскільки за 10 хвилин відвідувачів буде менше, ніж за 30 хвилин.
Час сесії легко можна змінити в налаштуваннях віджету Phonet Call-Tracking, у вкладці Опції, поле Тайм-аут візиту. Після закінчення часу сесії (30 хвилин) телефонний номер закріплений за певним відвідувачем показуватиметься новим відвідувачам сайту.
- Якщо на сайті вказані номери від різних операторів, то потрібно для кожного оператора дублювати номери або можна підключити в Колл Трекінг тільки номери від одного оператора?
-
Якщо на сайті вказані номери від різних операторів, потрібно підключати зв'язки номерів кожного оператора для заміни.
Наприклад, сайт одночасно може відвідувати 7 потенційних клієнтів, номери на сайті від 4-х операторів (міський, мобільні від Київстар, Лайфсел і Водафон). В даному випадку, для повноцінного колл-трекінгу потрібно підключити 28 номерів (7х4) по 7 номерів кожного оператора.
В іншому випадку, дані можуть бути неповними, оскільки відвідувач сайту, якому відобразилися 3 унікальні номери (міський, Київстар, Лайфсел) може вирішити зателефонувати на 4-го оператора (Водафон) для заміни якого не вистачило номерів. Тоді по даному дзвінку не будуть відображені дані про джерело переходу (ключове слово, банер, оголошення) відвідувача.
- В яких країнах можна замовити послугу call tracking?
-
Call-Tracking в Україні може бути встановлений за умови підключення до Віртуальної АТС Phonet:
- міських (фіксованих) sip-номерів від усіх операторів телефонії;
- через настроювання переадресації з мобільних номерів на міські sip-номери;
- підключаючи мобільні номери через gsm-шлюзи;
В інших країнах до Phonet Call-Tracking також можуть бути підключені sip-номери або налаштована переадресація з інших номерів телефонів, що беруть участь у заміні на сайті, на підключені до Віртуальної АТС Phonet sip-номери.
консультацію? ЗАМОВИТИ